Wedding l : Chem and Nurul

30 April 2011

*2 May 2011 :)

Tarikh nie abang sulung aku, Abang Chem, telah selamat menjadi seorang suami. Memang macam, wow, aku dah ada kakak ipar laa.
HAHA. Walaupun diorang baru kahwin, aku tak sabar nak ada anak sedara. HAHAHA !

Tapi malangnya tarikh nie, aku tak dapat tengok abang aku akad nikah :( Sebab aku ada paper akhir, that is BBM 110. Ggrrr !
Mak aku msg aku cakap abang aku dah selamat semuanya, Alhamdulillah. Sedih wok !
Sebab abang sulung kot, then, aku tak ada masa nikah uh. Sob sob sob :(
Then, aku terus msg abang aku wish tahniah kat dia. Akhirnya an, kahwin pon.

Aku balik balik test tadi, cepat cepat kemas barang, lincah lincah terus balik dengan Sery.
Tiket bus kol 6 beb, jap ag gerak kol 6.30 ptg. Adoii, Aku nak cepat, dia boleh nak meleweh pula sekarang nie.
Dah laa lambat gerak, perghhh ! Sekarang nak mengadap jem pula dekat Seremban. Ok, itu normal laa kalau dekat Seremban jem an.
Jap ag, da sampai Melaka, dia jem lagi.
Aku macam nak menjerit je rasa beb, aku nak balik cepat, yang benda benda nie boleh melembab kan perjalanan.

Okeh, FINALLY ! After 4 jam 40 minit baru aku sampai. Tteetttt ! Bus nie lewat 40 minit okeh. Tak suka.
Thanks to Zaref sebab sudi amek aku with his friends.
Sesampai nye dirumah, oke, semua dah siap setting. Suka, cantik, walaupun tak ada pelamin. HAHA



Nie aku cilok dekat fone abah aku pic nie. Nie masa diorang nak setting.Yess ! Hitam putih tema nya, AKU PUNYA IDEA OKEH !


Balik balik je, aku dah kena jaga barang barang dekat bawah nie, so, aku tak boleh tidur okeh skng nie. Aku masih tak cukup tidur ye kawan kawan semua, sebab semalam tidur lambat :( Oke laa, aku jaga.
Aku and my cazen and abg aku jaga, hujung hujung abang aku kata nak naik. Ekhh ! Lepak dulu. Nak suruh aku sorang sorang jaga ke ????

Dan beberapa jam lepas tu, datang laa si kawan kawan nie, Ammar, Najib, Azral, Bagong and also Kechik and Botak. Diorang teman kan aku.
Oke, abang and cazen aku semua boleh laa korang tidurrrrr *diaorg tak fikir aku pon ngantok :(

Lama gak laa Azral, Kechik and Botak teman aku sampai 6 pagi. Yang lain balik.
Thanks thanks thanks !

Then, aku naik atas, mandi. Pukul 8 lebih, aku gerak Megah Ria jap amek Ammar and Najib and also Famy.

............................................

p/s : cerita bersambung pada hari seterusnya ....

Arios tho !

No comments:

Post a Comment