Attending : JOHO Car Booth Sale May 2011

7 May 2011

*8 May 2011

Cerita panjang pon tak ada guna sebab, aku dpat ATTEND Car Booth Sale tadi yee. HAHA.
Really enjoy it.
Dengan cuaca yang betul betul mengizinkan *matahari macam atas kepala WALAUPUN pukul 4.30 ptg pergi tadi- ia tetap best !

Murah dan rambang mata beb, Macam mana nak buat ? Tahan nafsu je tadi tu.
Tapi dapat gak laa beli baju satu :) *hasil hasutan Kina yee..


Aku da start malas nak menaip, so, aku bagi picture je laa kat sini, aku taip sikit sikit.
Okeh ?? Deal ekh ?? Cun .Laayyaannnn !





Barang dagangan ..


Aku sesak nafas dengan barang barang dagangan nie. Aku nak beli je semua, tapi tak berkesampaian :(

Itu bayang bayang dua si kepoh - Bam and Messa :)




Aku jeles kalau ada orang yang kreatif macam nie. Buat semuanya SENDIRI :(


Tembok besar JOHO nie laa yang aku suka tengok kalau datang sini :)


Actually, rugi siapa yang tak datang sini. Ish ish ish ! Lepas nie, pergi lagi.
Cari peluang Bam kalau boleh pergi lagi.

p/s : Johor Bahru sekarang semakin gerek der ! Bangga jadi anak Johor Bahru ..

Arios tho with this picture :)

2 comments:

  1. AnonymousMay 07, 2011

    ehhhh . ptung agry bird pun de laa .

    ReplyDelete
  2. Ada beb, buat sendiri jee :)

    ReplyDelete