Wedding ll : Chem and Nurul

1 May 2011

*2 May 2011

............................................

Then, aku naik atas, mandi. Pukul 8 lebih, aku gerak Megah Ria jap amek Ammar and Najib and also Famy. *Sambungan daripada Wedding l

Then, da kol berapa baru semu dak Megah Ria sampai. Tugas diorang basuh pinggan untuk majlis nie. Okeh, korang semua kena marah sebab basuh pinggan lambat.
Kesian and sorry laa. HAHA. Maybe, kelam kabut kot, tu yg org tu marah kau :)




Terima kasih awak semua :)


Cerita aku :

Aku ingat aku just makeup diri aku je, Jap ag mak aku kata, "Awak pergi makeup pengantin perempuan" Haaa ???!!!
Aku kena makeup pengantin? Nak jadi ape seyh. Aku mana ada bakat tu semua siot.
Dengan kelam kabut, aku pegi umah pengantin pompuan, gugup kot, First time kena buat kerja macam nie. Adoii !
Aku makeup je laa ape yg aku ada. Fuhh ! I think, hurmm. Not bad gak. HAHA.
Dah laa jadi makeup pengantin, aku kena hias pengantin lagi. Wah ! Aku da macam mak andam beb aku cerita kat korang sekarang nie.
Da beres tu semua, aku jadi driver pengantin . HAHAHA ! Sengal sengal je beb. Semua aku buat oke.
Aku adalah bidan terjun ye kawan kawan :)

Apa yang aku makeup kan dia??? Macam tak ada apa pon !!!


Thanks dekat semua kawan kawan aku yg datang , sorry sangat tak dapat nak chill dengan korang. Busy sangat sangat.
And to my cazen yang jauh jauh, such as KL, Perak, Singapore and memana laa. Saya tak dapat nak join korang. Sorry gile,
Rasa bersalah kot.






Thanks korang :)


After settle semua nie, abah aku bagi duit suruh pergi makan. Kiteorang gerak Damansara Alif makan KFC !!





Chill !


Malam nye, Kina pon sampai dengan Are'in. Memang dah tak ada apa laa an. Sorry :)
Dapat gathering kejap je dengan diorang. Aku halau balik semua semua yang ada, Sebab aku da penat sangat.
Sorry laa sebab kena halau ,HAHAHA !

p/s : Seronok tengok meriah macam nie, time nie laa blh jumpa kawan and sedara yang da lama tak jumpa :)

Arios tho !

2 comments: