Just For You

8 May 2011

1. Dia benci kalau nampak aku tak buat kerja dekat rumah, tapi kau buat bodoh juga kan Bam ?
2. Dia benci kalau aku tak dengar cakap, kenapa kau tak nak dengar cakap haa Bam ?
3. Dia benci kalau aku balik lewat, kenapa kau still buat benda tu semua Bam ?
4. Dia benci kalau aku cakap aku nak keluar rumah, tapi kau still keluar rumah juga kan Bam ?
5. Dia benci kalau aku rajin sangat minta dia duit, yang kau tak reti nak berjimat cermat kenapa ekh Bam ?

5 benda yang mungkin dia benci daripada aku ..

1. Aku suka kalau dia gelak, sebab aku dapat lihat yang dia masih gembira dengan aku.
2. Aku suka kalau dapat melawak dengan dia, sebab aku dapat lihat yang dia masih bagi perhatian dengan sepenuhnya dekat aku.
3. Aku suka kalau dia geletek aku, sebab ini adalah keseronokkan yang aku impikan bila bersama dengan dia.
4. Aku suka kalau dia ingin bawa aku keluar, sebab aku dapat rasa yang aku masih diperlukan dalam diri dia.
5. Aku suka kalau dia cakap yang dia sayangkan aku, sebab aku rasa, aku bertuah di atas bumi ini dengan kasih sayang dia .

5 benda yang aku ingin kan daripada dia..

DIA yang aku gelar ialah mak, maa, atau apa pon. Yang penting dia adalah ibu yang melahirkan aku ke dunia ini dengan penuh keperitan.
Yang masih mahu menjaga aku untuk menjadikan aku seorang yang sempurna.
Yang masih mahu mendidik aku untuk aku berjaya.
Yang masih menerima aku sebagai anaknya.

She is my mom. The only mom that I have. No one can replace her in my heart. No matter if she hate me, or she forget me, but I always love and remember her every second I have in my life.


Aku memang degil, aku selalu sakitkan hati dia. Tapi, aku jujur laa, aku still buat juga walaupun dia tak suka.
Berkali dia larang, berkali aku langgar.
Mom, sorry sangat sangat. Bukan tak nak ubah, tapi ...

I love her pose .


Sama tak muka ?? Of course laa tak, sebab aku ikut bapak. HAHA


Paling penting sekarang nie, entry nie di buat sempena ..


p/s : No matter what happen mom, I always be with you until You proud of me one day and forever.

Arios tho <3

No comments:

Post a Comment