Burung Hantu

16 March 2011

Heaven nye kelas pukul 4. Stay diam diam dalam bilik after balik kelas kol 8 tadi. Semua tak de. Boleh buka lagu kuat kuat *Bilik aku nie susah sikit nak buka lagu kuat kuat =_=
Dengan perasaan yang kosong dan blank pada waktu waktu sekarang nie, aku nak buat entry lah.

"Bam! Nanti kau nak apa, minta je tau." Ini adalah pertanyaan orang yang mendapat PTPTN. Aku memang tersenyum bangga la sebab ada orang nak belanja. HEHE.

"Awak. Nanti dekat BB, belikan laa ape ape ekh?" Ini pula permintaan orang yang baik seperti aku kepada budak PTPTN.
Saja je minta macam tu, ingat kan dia tak nak beli ape ape. Then, dia balik, dia belikan aku rantai. Wow ! Cantik, dan sangat besar BURUNG HANTU nye.

Tengok mata dia, alolo comelnya .Besar nye ,Putih nye..

Makin bertambah koleksi rantai burung hantu aku. HEHE. *aku orang yang jenis suka pakai rantai-
Kenapa aku suka burung hantu? Sebab dia OWL ! HAHAHA. Aku pun tak pasti kenapa. Mungkin dia comel kot.
Stock aku sekarang da ade rantai burung hantu yang melebih and cincin. Lepas nie nak cari gelang burung hantu la. *ade ke gelang macam tu?-

Bukan aku je suka, kawan yang lain pun suka juga. Kesukaan kami terhadap burung hantu ni melampau lampau. HAHA .Sebab?

Kiteorg kena buat satu assignment. Bagi student sem 2 *aku baru sem 2? Lama nye nak final sem- kiteorang kena publish satu company main main.
Then, si Seri nie dia menyuara untuk buka kedai vintage and accessories. SAH ! Kiteorng pon start la buat assignment.
Nak tahu logo ape kireorang guna untuk kedai kami?

Yes ! Burung Hantu ..


See ! Cantik kan burung hantu tu. HAHA
Ignore je nama company tu sebab macam ade nama aku sikit. HAHA


Lecturer cakap cantik tau. HAHA. Bangga kami disitu.
Tapi ,ada problem sikit, abah aku tak bagi aku beli benda benda macam nie. HUkhuk. Sedih je, tapi, berbekalkan kepala batu yang ada, aku beli juga *Sorry abah +_+

So, sesiapa yang mulia kalau nak belanja aku, korang bagi je bende bende pasal burung hantu nie. HAHA.

Arios tho !

2 comments:

  1. bam ! aku rindu kau hampir mati . kau x rindu aku ke ? aku x dpat pn ptptn . bile ntah agaknya nak dpat . :( :( :(

    ReplyDelete
  2. Uih ! Aku pon rindu kat kau .Ramai gak yang tak dapat PT kat tmpt aku .

    ReplyDelete