Bukit Bintang

28 March 2011

Dah puas jalan dengan kawan dekat JB, aku balik KL. Kawan KL pula menanti aku untuk berjalan.
Habis je kelas pukul 5 tadi, zuuppp ! Siap pergi ke BB.
Tak penah penah aku habiskan masa aku dekat satu tempat tu lama lama, tadi kira separuh malam aku dekat BB.
Perghh !

Girls day out

Buat ape pergi BB? Ouh ! Niat aku nak bali bag je untuk wedding abang aku nanti, aku ajak la Seri.
Si Shasha pun nak ikut, alang alang ,ajak laa Ira.
Bila da sampai BB, Efa pula nak ekot, then dia pon sampai.
Lenguh beb berjalan dengan diorang nie.

1. Seri
2. Ira
3. Shasha
4. Efa

Masing masing beli wedges dekat Vincci.
Banyak betul duit masing masing diorang nie. HAHA
Yang penting,,,, aku dapat beli beg aku. Secomel aku beb beg uh. HAHA

Yang PALING penting sekali, bende yang paling penting aku nak beli is JAM TANGAN.
Jam tangan adalah benda yang sangat penting dalam hidup aku. Aku punya jam tertinggal dekat JB.
Hidup aku seperti pencang seketika bila jam tak ada. Aku terasa kosong sekali.
Oh jam !

Dah penat penat berjalan, LAPAR laa ..
Wah ! Tengok restoran uh macam best, kiteroang masuk laa.
Then nak order makan, ceittt ! Dia punya dapur da tutup, just ada air je. APTB laa !
Baru pukul 9 kot, da tutup.

Nie la kedai nye

Then, kiteorang pergi makan dekat kedai mamak belakang. Layan juga la dapat makan nasi goreng. Kenyang !
KL nie kira kecik juga laa ekh. Tengah duduk duduk tunggu makanan, aku ternampak dua orang kawan abang aku.
Bijan and Bamok. Melambai juga laa kat si Bijan tu. Lama kot tak nampak dia.

Mamak mari

Bila perut dan mata dah sendat,apa lagi. Balik laa joyy !

p/s : Pergi kelas da boleh pakai beg baru. HAHA

Arios tho !

3 comments:

  1. bam..aku pon nk join gak, rindu kau, BB, shisha..
    *dan2 rndu shisha kan..haha
    rindu zaman mude2 kat cheras.. :')

    ReplyDelete
  2. HAHA .Zaman muda ekh ayat kau ...
    Aku pon rindu .Tu laa .Sape suruh pindah Melaka tu .HAHA

    ReplyDelete
  3. jauh perjalanan, byk pngalaman kn.haha..bam dtg la mlake sbtu ahad ni. apiz twon sini. hehe

    ReplyDelete