KALAH sendiri

Entry aku kenapa? Macam bergaduh bertumbuk je kan siap ada kalah kalah lagi.
Betul la tu. Aku kalah dengan diri sendiri sebab aku tumbuk ginjal aku, aku sakit. Kalah laa tu. Wenggg !

Aku kalah sendiri sebab an, aku tak nak ada perasaan rindu dekat F R I E N D S S S,hujung hujung, bila termenung, rindu pula. Aduh !
Ditambahkan lagi aku nie yang tengah bosan, aku pon buat la satu video yang macam ala kadar tapi okeh la. HAHA. *gelak sendiri sebab aku tahu aku buat mengarut video uh =_=


Sumpah aku tak tahu buat benda nie semua. HAHA


MALESSA SALLEH, NUR SAKIENAH, AMMAR SYAHMIN, ZAREF ADLY, DANE ZAINOL, AZRAL MD NOH,FAMY MUZAMAL and AHMAD NAJIB


Ditambahkan lagi aku yang agak dah lama tak balik ke tanah air nie *cehh! macam laa study dekat Mesir- Semangat gila nak balik laaa .

Sebenarnya, sebab utama nak shopping dgn mak abah saya. Itu yang utama nak balik. HEHE. Sebab yang lain lain tu macam tak kukuh sangat laa kalau aku nak balik.
Baik aku shopping dgn mak abah aku daripada aku buang duit keluar je. HAHAHA
Tak pe kekawan, ada masa, aku keluar dengan korang okeh +_+

Messa kata dia nak balik cuti sem nie, aloloooo, best nye. Kita kumpul balik macam dulu laa. Syiioookkkk nye hangout ramai ramai sampai dua kereta. Ayoyoooo ! HAHA

p/s : Walau jauh mana kita study, ingatlah tanah tempat kita lahir, jangan sampai lupa daratan macam aku. HAHA .Walaupun dekat, tak reti reti nak balik. HAHA

Arios tho !

No comments:

Post a Comment