Review : KaraK

25 May 2011

Hari nie birthday Zaref Zainudin !
Wish : Semoga kau berjaya dalam hidup ,and jangan pernah lupa aku kawan :) I LOVE You so much darling <3

Hari nie result exam keluar !
Wish : Semoga aku dapat result yang best !
And yesss ! Clear paper lagi for this sem dude :) Thanks God .
Aku nak study more lagi laa for next sem. Study kasi betul sikit. Baru pointer aku naik dengan mendadak, nie naik macam cekadak je weyyhhh . Frustrated !

Tak pe laa .At least aku kena terima juga result tu semua sebab ,kau bukan nya baca buku Bam kalau nak result gempak sangat ! *marah diri sendiri !
Oke, aku terima .

Ekh ,tadi around pukul 3.30 ptg, aku tengok making of Karak ! Wow .
Macam seronok ,mesty seram. SUKA gile !
Lagi seram, lagi best. Baru laa syiiookkkk nak layan cerita horror macam nie. Ouh ! Hopefully cerita nie seram sngat,
Supaya aku tak bosan dan mengantok nanti dalam movie.

See! Owesome kan poster dia ? Excited sangat .


Esok cerita nie keluar weeyhh ! Siapa nak tengok ?? Confirm confirm laa aku nak tengok.
Tengok memalam baru rare doe ! HAHAHA .Lagi laa esok malam Jumaat, oh man !
After tengok, mesty aku tidur bilik my mom .SUMPAH !

Yang penting...

Esok aku nak tengok weyyhhhh . Yang penting da ade orang nak teman aku tengok . So, tak yah susah susah aku nak contact orang supaya temankan aku .Yeaayy !

Saksikan laa dipawagam pawagam berdekatan anda . Har har harrr *ketawa jahat !

p/s : Bam kau jangan konon konon tak takut laa, walaupun kau kurang penakut . Har har har !

Arios tho !

No comments:

Post a Comment