Al-Fatehah TelorDibasuh~

19 May 2011


Siapa tahu pasal blog Telordibasuh pasti tahu berita nie. Sebab hari ini penulis Telordibasuh telah kembali ke rahmatullah kerana penyakit jangkitan kuman di paru-paru.
Abdul Hakim Bin Mohd Kamal iaitu penulis Telordibasuh telah menghembuskan nafas terakhirnya di Hospital di Putrajaya .

Tubelawak ada inform dekat facebook :

Abdul Hakim Bin Mohd Kamal atau lebih dikenali sebagai "telordibasuh" telah meninggal dunia sebentar tadi.. sama-sama kita berdoa semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. al-fatihah untuk Abdul Hakim Bin Mohd Kamal

Pesanan dari abang beliau:

Andai arwah ada melakukan kesilapn sepanjang hayatnya, saya selaku abgnya ingin menyusun jari memohon maaf mewakilli pihak arwah. Dan andai masih terdpt hutang yg belum arwah selesaikan. Bolehlah maklumkan dgn menghantar msj ke Fb saya. Syukran jazakallahu khairan! (Firdaus Kamal)


Aku PEMBACA blog dia .Memang kelakar. Macam macam cerita kau tak tahu, kau boleh tahu kalau kau singgah blog ni .Telordibasuh .

Sangat macam terasa juga laa bila dia dah tiada. After nie, dah tak dapat nak layan blog dia yang super cool tu.
Btw, sebagai orang Islam, kita sama sama doakan akan kesejahteraan dia kelak di sana.
Al-Fatehah ~

p/s : Ajal maut kini tak menentu untuk seseorang itu pergi meninggalkan dunia ini.

Arios tho !

3 comments:

  1. serius? innalillah...pehh baru aritu aku baca entry dia bagai...

    ReplyDelete
  2. Yup .Serius .Mula mula tak caye gak .Then, aku try google ,yess ! Dia da meninggal .

    ReplyDelete
  3. inalillahwainallihirajunn.. al fatehah.

    ReplyDelete