Karak !

26 May 2011

*27 May 2011


Ouyeaahhh ! Dapat juga aku tengok KARAK doe hari nie .HAHA.
Setengah jam berdiri nak tunggu masuk, semangat ! HAHA .
10.30 malam ,START !
Oke, aku masuk da start seram .HAHA ,Tapi cerita nie best laa aku rasa. Ada mesej yang dia sampaikan.
Kelakar pon banyak doe. Sempoi je cerita dia dok. Smart smart smart !

"Kata orang beriman, kenapa lari?"
Ini ayat macam sadis sikit dia perli. Banyak doe dia perli dalam cerita nie.
"Ayat kursi tu jangan hafal je kalau tak tahu maknanya"
Haaa, Dia bagi mesej lagi dekat sini. Tapi memang gerek laa weyh :)

Suka, tak nyesal !
Memang tak nyesal!

Lepas movie je, perut aku terus krrukk kkrruuk krruk !
Yes, Hydir ,please bawa aku ke Banafee ye :) Terima kasih .

Malam nie macam fangsenn sikit au datang. Joget lambak lagu Arab. Nampak tak? Memang tak laa an korang na nampak :)

Ini laa Hydir dengan muka yang PALING HENSEM !

Ini nama dia Daniel :) Boleh panggil dia Niel .HAHA


Makan dulu, kasi goyang sikit badan dengan lagu lagu dia.
Sambil makan, sambil goyang ! HAHA

Oke, dah kenyang, BALIK !!


Cerita BAM :

Time OTW nak balik rumah, aku da sorang sorang. Tengok jam memang dah pagi da nie.
Lalu pula kilang kilang yang macam tak nak beroperasi memalam nie. Masuk kawasan tu aku da start seram da weyh .
Tengah berdoa dalam hati tu, sambil sambil dengar lagu nie,

SUMPAH !

RADIO AKU TAK HIDUP ! Aku dah gelabah dah weyh .Nervous sangat sangat siak. Aku biarkan je dulu.
Aku langsung tak pandang belakang, kiri, kanan. Pandang depan je weyh.
Slow slow aku try tukar channel radio, nasib baik boleh .
Allah saja yang tahu korang tahu tak.

Alhamdulillah,
Aku selamat sampai ke rumah dengan tenang nya. Syukur :)

p/s : Sebelum pergi kau kepoh tak takut hantu an Bam? Hujung hujung, kau juga yang cuak. Padan muka.

Arios tho !

No comments:

Post a Comment