Pizza Hut Larkin

20 May 2011

*21 May 2011

Macam biasa, Pizza adalah destinasi bajet bagi kami. *Bajet pale hotak kau Bam! Mahal doe.
Oopss ! Bajet disini ialah, kami menggunakan orang dalam untuk mendapatkan makanan yang berlebihan. So, the point is, korang cari laa kawan yang kerja macam kawan aku nie.
Mulia hati dia sebab tolong kawan kawan macam kami nie :)

Ini dia kawan kami yang mulia hati nya, Famy Muzamal :)


Kalau korang nak dapat murah, sebut je kawan BAM AZEERA, pasti dapat murah *oke ,aku tipu !
Walaupun hujan serta guruh dun tam dun tam ,aku ,Messa and Kina still gagah nak pergi juga,
Yess ,we gooo !




Menarik tak .Aww~ Sedap oke ,tak ter-abis.


Sambil makan ,sambil bergambar, HOBI dan tabiat doe.



Almost 10 years kita kawan kannn :) So sweet !




After dah makan makan nie, niat hati nak laa ajak si Kina nie pergi jalan jalan kejap, macam biasa,
Dia nak pergi ambil kakak dia balik kerja, hurmm .Oke laa *Actually ,sekarang susah nak ajak Kina nie berjalan, busy je memanjang. Biasaa laaaa ...

After dia hantar kiteorang balik, aku amek kereta. Niat hati nak ke Setia Tropica sebab nak try usha usha kedai makan yang best best.
Ekh, aku bangga laa jadi rakyat JB.
Sepanjang aku duduk dekat KL an, aku tak pernah jumpa lagi drive-thru Starbucks.
Ekh ,nie JB au, dekat JB ada beb . Malas je nak cerita an *belagak laa pula kau Bam. HAHAHA .

Nampak tak ,nampak ?? HAHAHA


Tapi tak pon beli pape, betol betol drive-thru laa aku buat. Sebab niat pon just nak tengok kedai an, so, lain kali laa beli.

Tempat nie memang baru tau, aku pon tak tahu tempat nie heaven laa juga. Tapi bila da baru, ada laa masalah dekat sini.
Nak balik je, dah menyusahkan dan memeningkan.
Mahu kena balik ikut highway, dengan kena tol lagi. Hamboihhh ! Itu satu hal, ini dengan jem nya lagi.. Yaa'rabbi !
Dah laa macam tu, aku dengan si Messa nie main jalan je. Sesat memang nasib laa an. Mahu ke KL kalau sesat uh .
Tp, see !
Kiteorang pandai, dapat pon balik dengan selamatnya .HAHA. Good Bam ,Good Messa :)

p/s : Bam ,tadi kau menjerit jerit ekh dalam kereta sebab takut sesat ?? Haamaigaaddd !

Arios tho with this pokemon face !

No comments:

Post a Comment