HB Hero ! VS Monsta Cafe

21 May 2011

*22 May 2011

Ini hari aku nak wish birthday dekat kembar ,Azma Zaidin and Alya Zaidin .Love both of You darling :)

Oke. Hari nie kiteorang pergi tengok NUR KASIH. Hurmm .Not bad, walaupun aku tak follow yang episode punya, tapi aku boleh layan juga laa tadi.
Ada yang sampai meleleh juga air mata aku. OMG!
Tapi sumpah, Messa nanges hampir ter-esak esak kot aku rasa .HAHA. Great Messa :)
Tapi aku boleh gelak nak mati kot tengok cerita uh, HAHA. Tak tahu la korang perasan ke tak part mana yang kelakar. Aku ,Bagong and Famy memang dah bantai gelak gila gila.
Sumpah ,memalukan diri sendiri time gelak uh. HAHA.
Kalau korang tanya kenapa, mesty aku tak tahu kenapa aku or kami gelak. HAHA *Tetibe teringat part yang kelakar uh :)

I give **** !

Dah habis merembeskan air mata dalam movie uh, then kami pon gerak *hanya Messa sahaja yang merembeskan air mata yee..
Niat nk pergi Rendez Vous Cafe ,hujung hujung dah sampai ,TUTUP, Potong !
Lepak Assalam jap. Bergurau, bertepuk tampar jap. Then, kami gerak ke Nusa Bestari.
Monsta Cafe !
Heaven doe. Kedai yang comel. OMG ! Style gila.
!MONSTA CAFE


*Bam ,buat apa kau semua pergi situ?
Opss ! Kitaorang lepak Monsta Cafe sebab nak celebrate birthday boy, Zaref Zainudin ! Walaupun birthday dia 25 nanti, kiteorang sambut awal, sebab nanti ramai da balik kolej.
Surprise !!!! Oke, dia terkejut :) Seronok ,cool, nice, heaven !
Tak ada apa nak cerita sangat dekat sini, just layan pictures nie je laa kawan kawan semua.

BEDAY BOY !







Makanan dan minuman kami !




F R I E N D S S !

Nie nama nya HAZWAN HISHAM !

C I N T A <3


bersama Zaref <3

L E L A K I kami <3


Yeaahhh !


Thanks to semua yang ada ,Messa, Ammar, Bagong, Azral, Famy, Hazwan Hisham, birthday boy Zaref and his girlfriend :)

p/s : Best nya kalau birthday aku pon dapat celebrate dekat temmpat tempat yang cool macam nie .Hurmm .Dreaming !

Arios tho !

2 comments:

  1. ey!!U org jb ke????wah boleh la lepak2 yaw

    ReplyDelete
  2. Yup . I org sini .I tahu kedai nie pon daripada You :) Boleh boleh boleh . Tak ada hal :)

    ReplyDelete