Mohd Roslan

27 April 2011

*Dia penyayang
*Dia peramah
*Dia pemurah
*Apa yang kita minta, tak cepat, atau lambat, mesti dapat
*Dia jarang marah (kalau da marah,,ayoyoo)
*Dia suka melawak (memang menanges laa kalau dia buat lawak)
*Dia sangat penggeli, kalah my mom (cuba campak lipas kat dia, tengok la aksi larian satu rumah dia,,HAHA)
*Dia suka tolong orang lain
*Dia penjimat dan pemboros (mesti banyak habis dekat kaum perempuan dekat rumah kan abah ?)
*Yang penting dia kuat sangat menganjing orang nye (dia perli memang terasa doe)

First of all, I want to wish HAPPY BIRTHDAY to My Abah, Mohd Roslan bin Mohd Nusi

Ini sepuluh perkara tentang Encik Mohd Roslan a.k.a My Abah..
Tipu laa kalau tak sayang abah sendiri an,, sebab, aku sayang sangat abah aku..
Sebab dia, aku boleh hidup..
Sebab dia, aku boleh sambung study..
Sebab dia, aku tak mati kekeringan tak ada duit dekat kolej *ini sangat penting :)

Ini laa dia Mohd Roslan <3


Muka dia handsome kan? Sebab tu aku cantik. Betul tak abah? HAHA..
Muka lagend, hati cute,, sebab dia penggeli .HAHAHA
Seronok kalau nyakat dia dekat rumah, mesti dia huru hara nak lari.. Baru letak tisu basah kat tengkok, dia dah meremang satu badan. HAHA,,

Btw, abah, thanks for that fone.. Ngee~

P/s : No matter what happen abah, I always with you and always love you because you are the only one abah that I have in this world !! Promise me that you will give the best that you can for our family to make us always happy together forever !!

Arios tho !

No comments:

Post a Comment