Birthday Ahmad NAJIB ???

15 April 2011

Happy Birthday laa an aku ucap dekat adik aku sorang nie, Ahmad Najib Shamsuddin.
Supaya dengar cakap. Jangan nak mengentan je keja.
Paling penting sekali "YANG LAST TU, HARAP HARAP YANG LAST BETUL BETUL ye adik"


Nie laa AHMAD NAJIB, adik kami..


Aku, Kina and Famy bergegas ke Megah Ria nak makan makan dengan beday boy, tapi....
beday boy dah jnji kuar dengan orang lain. hurmmmm ..
Satu plastik juga laa aku beli durian tadi nak bagi dia makan ..tapi, APTB !


Before amek Famy tadi, bergambar dulu :)


Niat aku dengan Kina da nak balik je time tu. Buat apa datang kalau orang yang nak di rai tak de an...
Tapi tak pe. Kami ilek... Buat macam tak de masalah .. Nak buat macam mana an orang tak nak lepak dengan kita..

Di salahkan kita lagi tau .. Dia kata aku dan Kina janji dengan dia pagi. Adik, kalau pagi ,sapa yang da bangun ?? Tak ada kan. Kompom kompom laa malam.
Dah laa telinga capang, tak kan laa tak dengar dengan jelas lagi. Tak paham laa budak kecik nie.

Tapi tak pe.. Kami teruskan makan durian yang di beli ! Ber empat pon okeh ape. Banyak sikit boleh makan an..
Aku ,Kina ,Azral and Famy. Ponnn bolehhhh !


Seeee ... Kami berkelah depan umah Azral memalam buta...


Memang tahan bau gila gila laa bila da makan. Jangan laa kentut time time macam nie. Memang in gila laa bau dia. HAHAHA

p/s : Kedatangan tak disambut dengan elok, tapi hati tetap SUKA pergi sana. Hurmmmmm ..

Arios tho !

2 comments:

  1. :( asal pangsennnn jer.. aku xde . asal friendss jer . aku mst xde. sumpah ! xnk aku dok jauh2 lagi . APTB ! macam org yg dipulaukan dok jauh2 . :(

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA .Jangan laa begitu Messa .Aku da dekat dgn diorang pon mcm xde fangseennnn .Depa dok kleuaq juga bila kita da mai sana . Aptb !

    ReplyDelete