Banafee II

19 April 2011

Hari last kat JB, abah aku bawa laa aku belanja makan dekat Banafee..
Suka suka suka +_+ Padahal aku da kenyang beb, tapi dia dah ajak, aku ikut je laa..


Abah and Mom



Banafee, here I come !
Menu aku macam biasa, Nasi Ayam Penyet. Abah and Mom order roti dekat menu Arab. Perghh !
Sumpah rasa roti apatah , kelat gila nak mampus.. Eeuuuu.. Abah aku makan, ilekk je. Buat muka cool !
Dalam kereta baru dia nak reject. Aku makan, baru kunyah, dah tak tertelan dah. Errr ! Tak mampu aku nak makan tu lagiii..

Memandangkan kami datang pon dah agak lewat malam, so, ada la live band. Layan gak la tadi.
Boleh pula dia nyanyi lagu Hantu Kak Limah uh yang 'MEMANCOR'. Baik doe suara mamat uh and also that girl.

Tengah sedap sedap melayan lagu lagu uh semua, tetibe aku terpandang sorang mamat nie,
Ekh ! Macam kenal je dari segi fizikal yang aku nampak *walaupun dia dekat, aku bukan nye perasan sebab, rabun kan-
Nak kata tinggi, tak ,pendek je. Nak kata kurus, tak, sedang sedang je. Ekh, sape ekh?
Sedap je dia diri depan uh tengok aku.
Okehh ! Dah nampak. Si petite rupanya, Azral Md Noh. HAHA..
Ada je kat memana. Dia dengan siapa tah. Berborak jap dengan dia. Jumpa abah and mom aku jap. Then, kami pun blahh...

p/s : Kalau dah rabun tu, jangan berlagak. Sedar diri..

Arios tho with this bangang picture

Bear pink tu is my new cover lens. Chumel kan? "_" *Why must pink????-


Banafee I

2 comments:

  1. rabun? hehe fyna paham sgt perasaan mata rabun..sebab fyna pon rabun! =P

    ReplyDelete
  2. HAHA. Kannn ? Thanks sebab blog walking sampai sini :)

    ReplyDelete