Wedding ll vs. 'Cartoon'

18 April 2011

Pagi pagi Ahad nie aku da kena kejut bangun awal. Biasalah, kalau ada abah aku dekat rumah, memang macam nie :)
Dengan mamai nya aku tanya nak kemana.

-
-
-

"Balik kampung??" Patut laa awal kena bangun. Kampung yang di maksudkan tu ialah Pontian *orang Johor kalau tak tahu, memang aku starlite kepala dia-

Bangun dengan lemah longlai plus ngntok, aduh. Malas nye nak mandi...

-
-
-

Wah banyak nye durian. Bila abah aku nie nak beli kan aku durian nie? Dari aku balik, dia tak beli kan pon lagi..
Mengidam aku tengok durian durian tu. Wah ! Wah ! Wah !
Tujuan ke kampung ?
Biasalah.. Nak settle kan kad kahwin laa.. Niat hati memang aku malas nak ikut.
Dah laa jauh, cuaca pon boleh tahan meresap ke kulit walaupun agak pagi.. Woooo~~

Kalau balik kampung, apa kau nampak? Rumah usang? Hutan? Orang kampung? Yess!
Itu tepat. Bila dah tepat, tk reti reti nak bergambar... HAHA


Ini contoh celah hutan aku amik.. *Kau nak tayang picture kau je kan BAM? HAHA-


See... Cantik kan rumah tu? Hunted pon ade gak. HAHA *Abah dah macam mafia da.



-
-
-

Memang lepak gila laa balik daripada Pontian. Penat sangat, dengan cuaca panas terik. Wah !

Then, petang aku keluar dengan A'ien, my cazen *HAHA..
Hari nie aku tukar partner, HAHA, sebab Kina keluar dengan family dia..

Aku and A'ien pergi Jusco Bukit Indah *again..
Then kiteorang pergi kedai RM5, bukan Hinode Shop yang meletak kan orang seperti robot ulang ayat yang sama setiap kali orang lalu okeh.
Nie kedai Jepun, Daiso ! SEMUA barang RM5 yee..
Aku tahu kedai nie pon daripada idola blog aku petisuara .. Sebab dia, aku tahu jalan dekat JB nie. HAHA
Memang syok juga laa kedai nie..


Di dalam kedai..


Nie baju haiwan. Yess ! Only RM5


A'ah.. Nie pon RM5 je..


After hampir habis RM50 aku kat sini, aku ke kedai sebelah pula, Action City. Motif utama sebenarnya nak beli cover lens je..
Then, kat Action City punya comel.. Alang alang, aku cuci mata jap tengok camera Holga pujaan hati. Hurmmm...
Bila laa nak dapatttt...

Dah buang duit dekat situ, then, kiteorang pergi kedai Mini Toons. Aloloooo. Chumel nye kedai nie..

*Kau diri macam ape BAM??-


Macam nak je beli semua nie. ishhhhh !


Aku rasa sungguh macam kanak kanak.. Masuk semua kedai pelik pelik macam Cartoon dah aku rasa.
Sebab banyak benda cartoon.. Comel nye.. Aloloooo...

Puas mencuci mata, apa lagi. Meh lepak Starbucks jap. Sambil makan Auntie Anne =_=

Boleh pulaa yang jaga casher tu kawan abang aku. Ingatkan dapat discount sebab dia kenal aku, hampeh !


=_=


Then, lepas dah keluar daripada Jusco uh, kiteorang pergi hantar kad kahwin dekat Hydir kejap. Alang alang dah lalu dekat highway daripada bandar ke Carrefor, terus lanjut ke Megah Ria.
HAHA ! Balik balik Megah Ria kan cerita aku? HAHA.
Hebat doe Megah Ria tu. HAHA. *BAM tipu Megah Ria hebat. HAHAHA !-
Makan makan jap. Ingat nak lepak dengan Zarif, sekali tak sempat.
Dia dah gerak Melaka. Yang ada tadi Najib, Bagong and Azral.
Ammar ada, tapi tak boleh keluar rumah. HAHA ! Anak yang baik, dengar cakap mak ayah :)

Lepak bebual macam macam. Sampai toya tekak bau minyak wangi disembur dalam kereta, TERUS PULANG !
Ber-drift aku balik ! Sangat seronok naik kereta laju laju nie *Kalau langgar orang, Apa pon tak boleh !- HAHA..

p/s : Aku bukan penyebab leopard semakin pupus okeh +_+

Arios tho with this dumb picture

1 comment: