Wedding vs. A&W

17 April 2011

Ceh ! Title wedding. Konon konon macam ada wedding je an. Padahal baru nak edar kad kawin je :)
Siapa kawen? Ini yang nak cerita nie.

Anda semua yang para pambaca blog aku nie dijemput untuk menghadiri perkahwinan aku nanti.
Oopss ! Bukan aku kahwin. Abang aku yang first kahwin :) *excited doe-
Maklumlah, abg first pula kann yang kahwin, time nie laa nak macam sebuk gila *bam tu penyebuk je sebenarnya-

Aku balik study week nie, konon nya nak study la an. Hujung hujung parent aku angkut pergi anta kad kahwin sana sini. Okeh gak .
Dapat gak aku spent time dengan diaorang an. Bagus !


Nie isi dalam kad uh. Simple je. Okeh what :)

Bagi yang tak tahu rumah aku, view la map nie. Tapi yang stay kat JB tak tahu tempat rumah aku nie, perghh ! Gerek an korang. HAHA


Tadi berjalan sampai ke Sedenak hantar kad kahwin. Hari hari aku dipenuhi kad kahwin. Wah ! Sumpah pening.
Bangun tidur, hantar kad kahwin. Lpeas makan, kad kahwin. Dah macam aku yang kahwin pula busy nye.

Alang alang da mencari penat, ape lagi time untuk makan bersama mak pak aku laa an.
Family aku memang cinta dan minat gila makan dekat A&W.
Tapi an aku cakap, kat JB nie macam aku tak jumpa au A&W. Sampai abah aku nak bawa pergi makan dekat R&R kat Air Keroh. HAHA
Punya jauh nak makan an...
*Tp tak pergi pon-...

Entah ape mengidam abah aku nie, dia sanggup pergi Jusco Bukit Indah semata mata nak beli Cheese cake. Ceitt !
Happy muka dia bila dapat beli cake uh .Tak paham laa gegurl ! HAHA

Otw, jalan nak pergi dekat kereta.....
Ekh !
Ada A&W laa dekat Jusco nie. Jom abah, jom....
Excited nyee aku dapat makan kat sini. Sumpah aku suka..


Aku makan benda alah nie laa. Apa tah nama nya. Korang tahu, kongsi dengan aku. Aku makan je tahu. HAHA


See... Come on Bam, tunjuk kan riaksi lagi huduh yang kau adaa...


Now ! You see my abah makan. Ishh .. ishh... ishhh...


Nie adik aku. Dia makan memang tertib orang nye,memang tak boleh lawan plus dengan muka konon konon ayu. Errr!


Sumpah blurppp ! Kenyang nye abah. Sebab an, aku bantai dua sosej au. HAHAHAHAHA. Yang panjang tadi satu, pastu abah aku bagi aku yang pendek pula satu. HAHA !
*Macam mana kau tak macam belon Bam. HAHAHA-

Ekh jap ! Picture my mom tak ade pula. Sebab tadi time makan dia macam penat je, so, dia malas nak berpicture.
But, I have one...

Nie picture baru nak keluar rumah, Nampak ceriia betul kan muka my mom. Hujung hujung, dia yang loteh dulu..


Pape pon, bila dengan family kita rasa lagi have fun kan ????? :)

p/s : Bergembiralah dengan keluarga anda selagi mereka masih ada..

Arios tho with this stupid picture +_=

3 comments:

  1. bayangkan ade aku ! pehhhhh! JELES ! haha . aku dh beli adiah abg chem . tunggu je ahh . aku balik . cakap kt mak . simpankn semua utk aku aw. nasi lauk , pape laa. haha . SEDIHHH!

    ReplyDelete
  2. 1 happy family!like it!:DD

    ReplyDelete
  3. messa : HAHAHA ! Tak sabar tunggu kau balik doe :)

    ira : haruslaaa .HAHA ! Thanks :)

    ReplyDelete