Banafee

4 February 2011

Tengok pada tajuk ,da boleh agak kan pasal ape :) MAKAN

Disebabkan aku nie mengidam Nasi Ayam Penyet ,aku heret semua semua nie pergi cari kedai mana mana jual nasi nie .Kina mengOffer kan satu kedai dekat Stulang .

Memang satu malam juga laa nak mengajak bebudak lelaki nie mengkompom kan jawapan nak pergi .Finally ,semua pergi *Kecuali AMMAR SYAHMIN ,seperti biasalah-

Aku gn Kina plan dalam kol 3 laa .Macam biasa bro ,kol5 lebih baru gerak .Kami da sampai Pizza dalm kol 4.30 cam tu laa .Tetibe Famy kena hantar barang dekat tempat lain ,so ,kiteorg tunggu .So ,makan jap kat KFC *Makan ringan ringan je- Famy siap balik ,tukar baju dulu okeh ,baru sampai Pizza balik .Tak pe tak pe .

Zuuuppp ! Ke Stulang .Eleehhh ! Kedai tutup laa pula .Nak pergi mana nie seyh .Yess ! Aku terfikir sejenak ,BANAFEE ! Aku terus bersuara untuk kesana ,mari semua .Ohyeahhh ! Nasi Ayam Penyet 5 ,Mee Rebus 1 ! Sambil makan ,sambil bergambar .Seperti biasa ,hobi kami :)

Nasi ayam penyet di BANAFEE !

Yess ! Beg kami sama :)

Hanya kami berdua je gugurl :(

Nie reaksi muka aku memula untuk marah Azral sebab dia memerah limau dekat sambal belacan aku .Ggrrr !

Azral sangat seperti orang yg lapar ,dua pinggan nasi okeh .Bagong pon tidak kurang hebat nya ,dua pinggan juga .Di sebabkan sambal belacan uh pedas ,muka Bagong sangat comel time uh sebab dia tak tahan pedas .Bepeluh jap .Azral pon sama je pergi dia ,kepedasan .HAHA .Memang boleh puji laa nasi dia uh .Sedap sedap sedap ! Selepas semua nya blurrpppp ,kami berpecah .Aku ,Kina ,Famy and Azral pergi tempat lain .Bagong ,Najib and Zaref pergi tempat lain sebab ada hal katanya .

Yg kami berempat nie dah tak tahu nak pergi mana ,apa lagi ,karok laa der .1 jam dengan pelbagai bagai lagu .Dah abis melalak dekat dalam tu ,gerak .Otak blank nak pergi mana sebab Bagong kata karok sampai dia datang .Nak jadi ape ,memang lambat laa nak datang balik .

Berempat pon jadi der !

Pusing pusing untuk ke CS ,tak jadi ,singgah ke bazaar karat .Jumpa pula member sekola teknik aku Yasmin and Nawal .Reunion kejap disitu .Bagong ,Najib and Zaref tak sampai sampai lagi .So ,kiteorg layan org buat freestyle bola kat tepi uh .Dah agak kematu punggung cam tu ,Kina bersuara nak makan .

Menonton freestyle bola *Khusyuk kan Famy dengan Azral kat depan tu ?

Kina bersuara untuk pergi McD .Dah pukul berapa seyh nak pergi situ .Kalau yg buka pon ,ade kat Bukit Indah Kina cakap .Memang jauhlah nak memusing .Hujung hujung pergi chicken chop Hutan Bandar .Chopp ! Buka Hutan Bandar lagi ,da pindah .Baik punya tempat .Baru tak kena hujan ,berbumbung :) Dekat sini barulah si Bagong ,Najib and Zaref datang .Melantak lagi memalam buta .Wah ! Kenyang sudah .Apa lagi .Balik laa der .Da awal pagi da nie .HAHA .

Pic bersama Zaref Adly di chicken chop !

Aku kena tido awal ,sebab esok aku da gerak nak balik KL ,OH Malassss ! Bye kengkawan semua ..

p/s : Walaupun Messa tak join ,kau tetap ada untuk kami tadi .Walaupun Ammar tak de ,janji aku nak belanja kau ,akan aku tunaikan nanti yeee :)

Arios tho !

No comments:

Post a Comment