Sery Bibir MERAH

27 February 2011

Entry kali ini pasal Sery .Sebab ini hari is birthday dia .Sery BIBIR MERAH <3

Tepat pukul 12 tngh malam ,aku ,Alya and Shasha call dia then nyanyi lagu birthday untuk dia .Dia trduduk diam sebab dia sebak nak nages .HAHA .Dalam hati ada taman la si Sery nie .HUHU . So ,kiteorg tunggu la dia balik kolej sebab dia daripada Johor balik kampung . "Do you ever feel like a plastic bag ......." Lagu kat fone aku berbunyi .Wah ! Sery call ! Dia da balik . "Bam teman aku beli baju .Jom pergi BB ." Wah ! Memang tak laa aku nak ekot .Dah petang petang macam nie ,memang malas laa aku nak gerak .Dia diam je .

Macam biasa ,after solat maghrib je ,aku ,Alya ,Shasha ,Azma pergi makan .Aku ajak Sery and Jannah ade sekali .Ira tetiba msg aku suruh pergi taman nanti sebab nak buat suprise kat Sery .Aku on je ! Lepas makan ,aku ,Alya ,Shasha and Sery pergi umah Apeed amek racket nak main badminton an :)

Dah agak lama main and sangat berkuah ketiak aku uh ,aku duduk terus .Wah ! Letih .Then ,Ira ,Yana ,Aneqa and Apeed datang bawa kek .Jeng jeng jeng ! Happy birthday to you ! Kiterog nyanyi . Dengan tak pikir pape ,Apis or Aniqa tabur tepung atas kepala Sery .Wah ! Meriah laa an .

Sery Bibir Merah !

Aku duduk tepi jaga kek .Konon konon macam tak kena laa .Adoi .Aku kena juga dengan Alya .Wah ! Memang panas hati gak laa .Hujung hujung ,semua kotor .Dah laa main tepung UBI .Memang susah laa nak bersihkan laa an .Sery da macam nenek kebayan dah putih dari atas ke bawah .HAHAHA .Cool !

Sumpah letih plus malu beb nak balik hostel .Tak macam ramai pula org tengok an .Eeeuuu ! HAHA .Sekarang aku penat .Fuhhh !

Thanks to Alya ,Shasha ,Fara ,Effa ,Iyra ,Aneqah ,Apeed and Apis and also SERY HASNADIA ! HAHA :)

p/s : Birthday aku ,PLEASE jgn ade bende bende nie okeh ! HAHA

Arios tho !

No comments:

Post a Comment