Jalan-jalan

19 Februari 2011

Bangun bangun pagi je ,bilik da kosong *pagi apa nya BAM .Kol 12 juga ko bangun- Mereka semua pergi kelas ganti .Aku je terbongkang sesorang dalam bilik .Subjek utama aku kalau bangun ialah on laptop ,MAIN GAME ! *Hobi :)

Sambil sambil online uh ,mereka balik ,mata aku still dekat katil lagi .Mengantok gile .Then ,si kembar sorang nie keluar .Fara dgn kebosanan ,ajk aku keluar .Aku heret si Alya .Sery pon ada .Engat kan bertiga je .Aniqa and Yana pon ada .

Niat utama kami ialah ke Gaint .Nak makan KCF kata nya .Pastu nampak pula notis board nie ada bende baru 'SEWA KERETA' .Ini sudah bagus .Kiteorg pon sewa VIVA *Sumbat 6 org dalam uh okeh .HAHA .Niat tu ke Gaint .Memang sampai .Then ,menyimpang laa ke lain .

Mereka ajak ke Danau Kota ,uptown an .Tapi aku tak tahu jln ,and semua pon tak tahu jalan .Hujung hujung ,kami pusing ke Subang .Singgah lepak kedai Apeed jap .Minum minum dulu .Pastu mak Fara ajak datang umah .Zuuppp ! Ke rumah Fara .Lama gak r .Sempat bergambar sakan dulu .HUHU

Potret keluarga ye .HAHA .

Jam menunjukkan hampir pukul 10 ,kami gerak ke uptown Damansara .Nasib baik tak ramai org so, parking pon banyak laa an .Memusing musing dalam uh .Berkuah juga laa ketiak berjalan dalam uh .HAHA .Pergi pon sebab si Sery nak cari baju .Tapi ,hampeh .Fara yang beli baju .Aku beli spek je :)

Yana ,tekun ko tengok selendang uh .Aniqa ??


Mereka :)

Masa jalan jalan uh ,ternampak pula baju nie .Alamak .Gambar Holga laa .Niat nak beli tu ada ,tapi niat nak beli spek lagi kuat an ,so ,aku tinggalkan baju uh demi spek .Hanya design dia sahaja aku dapat snap .HAHA . *Bila agaknya aku nak dapat Holga ekh ? Sebab si Kina ada kata nak bagi beday aku nanti .And Zaref pon kata nak beli kan juga .So ,aku ada DUA Holga laa nanti ?? Wow !! HAHA-

Kau sentiasa dalam hati aku .Cehhh .HAHA

Setelah penat berjalan ,bernyanyi sekuat hati dalam kereta ,men-drift kejap ,BALIK ! Oh ! Heaven doe dapat balik .Dapat melabuh kan diri di atas katil yang tak berapa nak empuk .Nikmat dunia betol .HAHA .

p/s : Lepas nie kita berjalan dan terus berjalan ye kawan kawan .HAHA

Arios tho !

No comments:

Post a Comment