Shopping VS HR SteakHouse

21 February 2011

Dengan bangga dan penat nya ,aku berpuasa hari ini .Alhamdulillah .Dapat dah ganti .HUHU . Dan terasa lebih bangga nya ,hari ini hanya ada SATU kelas je .Ohyeahhh !

Time dalam kelas ,Sery ajak pergi Wangsamaju .Oh .Malas nye aku .Then, Shasha ajak pergi Bukit Bintang, BB .Oh malas juga *sebab aku puasa- Then ,Shasha kata sewa kereta .Oh Okeh ! Tade hal .Deal deal punya deal .Oke ! Confirm aku ,Shasha and Sery pergi and kami sewa kereta .Dapat la kancil sebiji .Sery bawa budak bilik dia ,Jannah .And Ira pon ade ikut kiteorg .

Balik balik kelas ,siap siap ,terus amek kereta .Zuuppp ! Ke Wangsamaju .Si Sery nak cari baju .Laaa .Tade pon .Then ,kiteorg zuuppp ke BB .Aku dengan Ira dengan keadaan letih dan penat ,melayan laa mereka mereka nie shopping .Aduh ! HAUS !


Cincin kami~

Dah penat pusing dekat dalam BB uh ,kiteorg pusing ke dalam Lot10 .Lepak lepak dulu .Sumpah ! Perut aku dah bunyi keroncong sangat sangat .Oh God ! Tapi tak pe .Layan kepala member punya pasal ,pusing je kat dalam mall uh .Tade hal .Bergambar dulu ,beli baju ,tukar baju .Baru gerak .

Mereka main ape tu ?

us :)

Kami pilih Kampung Baru untuk buka puasa .Dan restoran HR Steak House menjadi pilihan .Wah .Sedap nya makanan yang terhidang di depan mata .Sambil perhatikan makanan ,azan pon berkumandang .Dengan penuh beradab dan beragama Islam ,aku dgn Ira semua baca doa buka .Zuuupppp ! Air sedut bagai nak rak .Memang kehausan laa kan .

HR Steak House .

Makanan AKU ! HAHA .

Blurrppp ! Alhamdulillah .Tetiba Sery and Ira nak ajak Apeed join sekali pergi Danau Kota .Wah ! Berempet laa dalam kereta .Apeed bawa ,aku duduk depan ,mereka berempat di belakang .HAHA .Azab laa kejap ye korang kat belakang .Lepak lepak Danau jap ,minum minum dulu ,pusing pusing .Balik .Hantar Apeed balik .

Apeed and Sery :)

Niat hati dah nak balik da .Tapi pakcik kereta nak amek kereta esok nya .Ape lagi ,memusing lagi laa kami .Ovenite ! Aku rasa dalam satu hari aku berjalan nie ,aku rasa ,aku dah khatam jalan dekat bandar KL .HAHA .Mana tak nye ,keluar masuk KL je keje .

Dah tak tahu nak pergi mana ,kiteorg pergi makan dkeat Mali's Corner .Oh ! Sedap juga laa .Makan nasi lemak ayam memalam buta .Memang terbaik laa .Jumpa pula Mamat Sepah .Over .Tak minat dia .HAHA *Tak de pic laa kat sini sebab dah kebulur sangat ,so ,terus makan :)-

Lepas makan je ,kami lepak dekat Dataran Merdeka .Agak lama juga laa lepak sementara nak tunggu pagar kolej buka .Sempat gak aku dgn Shasha terlelap dalam kereta .Yang lain bebual je .Oh ! Nikmat dapat tidur der . Dah agak pukul 5 tu ,kiteorg balik .Balik balik kolej dalam pukul 5.20 ,pagar confirm belum buka .

Dataran Merdeka~

Lepak lepak dulu area kolej .Nampak macam guard nak buka pagar ,tapi hampeh .Kiteorg park bawah pokok ,perghhh ! Masing masing tertidur .Tah bape ramai org agk nye da tngk .HAHA .Dengan sepantas kilat kiteorg jalan nak masuk kolej .Tapi ,hampeh .Dah pukul 7 kot .Asal tak buka lagi pagar nie .Segaja tau pak guard nie .Dalam 7 lebih baru dia buka ,berlari beb masuk dalam .HAHA .

Lari bukan main beb ,sekali pintu bilik aku kunci daa .Macam mana nak masuk .Aku lepak bilik Sery dulu .Aku call Azma ,dalam tiga kali juga laa aku call tak angkat .Tidur mati agaknya .Aku call Alya .Sekali je beb ,dia angkat terus .Memang partner aku yang terbaik laa Alya nie .Aku suruh dia buka kan pintu .Perghh ! Balik balik ,tak fikir ape ,aku terus mandi der .SEJUK ! Lepas mandi ,memang aku tak boleh nak tidur laa .Kalau aku tidur ,MEMANG TAK PERGI KELAS laa jawab nye .

p/s : Walau penat macam mana pun ,pergi laa kelas *ceh ! macam good good je aku .HAHA :)

Arios tho !

No comments:

Post a Comment