Malay Village

2 Februari 2011

Plan bagai nak gile .Tapi tempat lain yg kami pergi .Okeh :)

Lepas Kina dah amek kami semua ,kiteorg gerak City Square ,CS .Messa dengan keadaan demam ,gagah kan kaki juga untuk melangkah *Kesian ko Messa ! Sumpah :) Pusing pusing je .Hujung hujung ,aku beli beg sama dengan Kina *Kina sebuk nak gak warna hitam sama dengan aku- Then ,Kina beli wedges shoes dekat Padini .

Bam ,Messa ,Kina and Famy :)

Perut agak berbunyi bunyi di ditu .Then ,kami decide mahu pergi makan di INBOX cafe .Sebab memang da plan balik cuti nie nak pergi situ .

Zuppp ! Ke Sutera Indah .Pusing pusing cari kedai uh ,alamak ! Tutup laa der sebab CNY .Apa pon tak boleh .So ,jalan dekat situ dah dekat dengan Nusa Bestari ,so ,aku ajak mereka pergi makan dekat kedai makan Indon yg aku penah review before nie .Elehh ! Salah tempat der .HAHA .Yang jumpa kedai makan MALAY VILLAGE ! Okeh gak .Sbb ,kedai makan nie pon aku ade review kat blog "kawan" nie .


Welcoming :)

At last ,tempat yg kami rasa mcm tak nak pergi ,kami sampai .HAHA .Kami pilih gazebo di situ .Baru laa rasa mcam betol betol org Melayu duduk bersila :) Aku ,Messa ,Kina and Famy ! Sumpah ekh .Order macam makanan tu murah .HAHA .Makan nie la ,tu la .Memang best la suasana dia .Di sebab kan Messa nie demam ,after makan *actly before makan pon- dia da bantai baring dekat gazebo uh .Mentang mentang laa ade bantal .HAHA .Nasib baek org tak ramai .Kerja kami time tu adalah ,BERGAMBAR sakan laa der .Bila lagi nak singgah sini .HAHA .

Focus on Messa .See ! Betapa santainya beliau di situ .HAHA .APTB laa der :)

Cheese !!



Makanan yg sempat di ambil .Itu menu aku ,Thai fried rice .
Banana split ,pencuci mulut kami :)
Air : Sarawak 3 later tea ,Barli ice ,Bandung soda and *Kina punya air aku lupaa .HAHA .
Harga nya sangat memeranjatkan juga ,sebab murah and berbaloi juga laa :)

Bila blurppp !Bagong dengan Najib baru sampai ,memang tak ade ape yg tinggal laa .Banana Split pon dah abis .Tengok je laa :) Bagong mengadu lapar .So ,kami pergi cari kedai lain .Dia cakap dia lapar ,okeh ,aku fikir dia nak makan nasi campur ke ape .Hujung hujung ,dia ajak pergi Old Town ! Wow ! Tapi order roti bakar .Itu pon Najib yg order .Yg bunyi lapar nya si Bagong .Tapi dia tak makan pon .

Old Town kopi putih :)

Lihat muka Bagong .Seperti busy-man :)

Memang kekenyangan laa an .Balik balik je ,aku punya perut memeronta .Semua khazanah dalam perut nie aku buang .Aarghhhh ! Lega nya rasa .HAHA .

p/s : Azral tak sempat join kami sebab dia abis kelas lambat :( Ammar hilang ghaib tanpa khabar berita .Zaref ,fuhhh ! Di tiup angin hilang nya ..

Arios tho !

No comments:

Post a Comment