Pizza Hut

28 January 2011
PIZZA HUT ! Entry pasal pergi makan lagi .HOBI kami kot .HAHA

Pizza baru . Sila rasa :)

Janji kol 5 .Macam biasa ,delay delay delay .Kol 7 baru gerak pizza .

Bangun pagi ,after subuh ,mata memang gagah beb .Niat nak tidur tu tak ada .Lepas subuh ,online jap ,siap siap ,keluar dgn mak and aki and also my opah .Pergi sarapan .Pusing Hutan Bandar .Yumm ! Sedap doe :) Pastu ,mak aku punya angin sangat baek ! Aku mengada ngada jap dekat mak aku .Nah kau ! Dapat aku beli seluar jeans 3 helai .Ini sudah bagus .Thanks mak :)

Okeh ! Set kol 5 .Alamak ! Aku tak siap ape ape pon lagi nie .Dah la nak pergi amek Bagong dengan Najib .Aku kena lincah .Zap ! Famy msg ,pukul 7 baru datang .Okeh .Aku lambat lambat sikit laa gerak .Aku tunggu Messa jap .A'ekh ! Dia boleh bawa kereta .Aku punya kereta nak letak mana .Nak tak nak ,berpecah .Messa amek Azral .Aku amek Bagong dengan Najib .Nasib baek jalan cantek ! Tak jem *sepanjang perjalanan aku berzikir and berdoa supaya tak jem .HAHA

"Ko kat mana ?" Kina dah call pula .Dia datang bawa kereta pula tu .Nak pergi mana masing masing bawa kereta .Nak drift ? Apa pon tak boleh :) Si Kina dah kat Pizza rupanya .Ilekk lu Kina :)

15 minit kemudian kami pon sampai .Zupp ! Ekh .Engat kan dah order .Laa .Tercongok lagi kat tempat menuggu .Motif ?? Tunggu HOT TICKET aku ! HAHA .Apa pon tak boleh dak dak nie . Lama juga laa tunggu table kosong .Hujung hujung ! Makan dekat belah atas .Wow ! Executive beb ! *Tapi panas .Ggrrr !

The Girls ! <3

Maing masing keluar duit .Nah kau ! 3 pizza makan sampai muntah *kebanyakan semua cheese :)

Pizza yg baru tu tngk macam tak sedap ,tp ! Perghhh ! Sedap doe .Terima kasih Famy sebab masak kan untuk kiteorg .HAHA .Order sikit je padahl .Yang sampai macam macam *Untung ada kawan keje tempat macam nie .HAHA .

Makanan kami :)


Kumbang kumbang .HAHA

Bila semua da blurpppp ! Dah bergambar bagai .Balik la der .Opss ! Tak balik umah lagi .Pusing JB jap :)

Selepas makan :)

Messa balik anta kereta jap ,pastu dia terus lompat masuk kereta aku .Now ! Famy dengan Kina .Bagong ,Najib ,Messa dengan aku .Kiteorg berpusing pusing jap dekat Bazaar JB .Tak ade ape pon .Saje nak buang masa .Hujung hujung ,masing masing haus .Lepak jap kat warung kat situ .

Tragedi bermula :

"Weyh ! Itu Nana *apa tah .aku lupa" Najib bersuara .Kiteorg tengok laa .Pastu tah mcm mana .Bagong cakap ape tah kat Najib ,yang si Najib nie macam nak tepis tngan Bagong sebab cara Bagong macam nak pukul dia .Sekali ! Praappp ! Kerusi Najib patah and dia dah terduduk dekat bawah .Mahu tak bantai gelak dekat situ .Gila babi punya bedekak .Kerusi kat tempat lain ,dia jatuh dekat tempat lain .Perghhh ! Dia jatuh amek side beb .HAHA .

Memang penat gile gelak .Lagi lagi org keliling tengok an .Memang muka aku tebal laa kat situ .Bengang gile beb kiteorg .HAHA .Selepas beberapa minit kemudian .Praaapppp ! Kerusi Famy pula patah .Adoiii ! Letih gila nak mati gelak tadi .HAHAHA .Padahal dia nak amek lighter kat dalam poket dia ,tak pepasal ,jatuh ,patah kerusi .HAHA .Muka kiteorg memang sangat tebal and tebal .HAHA .Bagong dah start seram .Aku pon sama .HAHA .Sebab kerusi kiteorg sama dengan kerusi mereka yg patah nie .Lincah lincah bayar ,terus gerak .HAHAHA .Memang terbaek laa an :)

Dah hujung hujung ,semua gerak balik .Kina anta Famy .Aku anta diorg nie .Memang pitok pitok kepala aku nie .Yg si Najib nie dah bantai tido kat belakang .Bukan main lena lagi .Kesian dia .Sakit bonto** agak nye .AHA .Yang si Bagong layan perasan asyik menukar lagu lagu kat radio .Naik pening aku .Messa ,aku tak tahu dia buat ape .Yg aku tahu dia diam je .Memang penat gile gile .HAHA .

Korang memang terbaek doe .Walaupun just ada aku ,Messa ,Kina ,Najib ,Bagong ,Famy and Azral .Walaupun Azral dapat join kejap je :)

p/s : Famy and Najib ,lain kali bawa kerusi sendiri laa ekh ?? HAHA .Ammar Syahmin ,sya geram dengan awak .Huh ! Zaref Adly ,pergi Genting tu elok elok .Jgn lupa kawan dekat sini ye :) Love you all <3

Arios tho !

No comments:

Post a Comment