Girls day OUT !

15 Januari 2011

Tarikh keramat baii .Tunggu aku cerita okeh sampai abis .HAHA

Pagi tadi aku ade Kemahiran Insaniah .Memang mengantuk laa an dengar ceramah je .Aku tengok jam da kol 12 .Aww~ HABIS poonnn ! Balik ..

Balik bilik ,siap siap ,then KELUAR .Dah lama sangat aku tak berjalan kat KL nie .Sewa kereta ,round the KL .Firt tempat kiteorang pergi is SACC Mall ,Shah Alam .Saja je berjalan .Otw pergi sana ,aku ternampak pula Wet World .Ini sudah bagus ,kiteorang dah plan ,mahu pergi mandi ,NANTI laa ! Sampai je Sacc Mall ,pusing pusing je laa .Aku beli chocolate jee .Then ,kiteorang g makan ,SECRET RECIPE ! ^_^

Menu saya : New York Cheese with Iced Caffe Latte

Kat sini dah start gelabah .Mana tak nya ,si kembar nie keluar tak bg tahu parent dia .Sekali mereka terperasan parent mereka .Dengan aku aku sekali gelabah .Bunguk ! Aku cepat cepat amek kereta ,terus gerak .Kembar ,lain kali jangan buat macam tu lagi oke .Kiteorang pusing pusing lah Shah Alam yang agak jauh juga daripada kolej kami nie *Kereta aku sewa nie ,best doe .Selesa .Rasa macam tak nak berenti bawa je ^_^

Then ,kiteorang dah tak tahu nak gerak mana .Then ,si kembar nie decide kiteorang pegi Taman Layang layang ! Wah ! Sangat jem doe .Nak tak nak ,pegi juga .Ini rezeki ,parking depan depan entrance .Yehaaa .Berlaku laa sesi pengambaran kami di sini .HAHA .Memang cantik beb view dia .Besar gila kot tasik dia .Sangat teruja *Jakun je aku bebual an .Peduli kah ?-


Taman Layang-layang :)

Dah lenguh dan bekuah ketiak nie ,perut da start mengaum ngaum .LAPAR ! Destinasi seterusnya ,makaannnn laaaaa ! Kami gerak pegi Sri Gombak .Pekena Chicken Chop .Kami pilih kedai RODED STEAKHAUSE ! Aummm .Sedap .



Menu saya : Mix Lamb Chop and Honey Dew ^_^
Harga dia not bad .Murah juga doe .Mari mari mari .

Lepas dah blurppppp semua ,aku hantar kakak si kembar nie balik kolej .Nak dating katenye .Pastu ,kiteorg gerak Gaint jap *tempat paling top kat kolej aku nie .HAHA-
Pusing pusing jap kat dalam nie ,then ,destinasi seterusnya ,ROUND KL laa der .Fuyooo ! Aku dapat drive kat kota Kuala Lumpur *Lantak korang laa nak cakap aku jakun .

Pusing pusing sini dan sekitarnya :)

Bermulanya disini :

Wah ,gagah nie nak pusing KL .Haaa ! Amek kau .Tak jumpa jalan balik .Menanah hati aku mencari jalan ke Gombak .Memang tak jumpa .Kiteorg memang gegeh gile pusing pusing sini .Makin lama ,makin jauh aku pusing .Ini sudah menggerunkan .Padan muka ,bejalan lagi sampai kesana sana .Aku dah nmpk signboard JOHOR BAHRU jee .Jiwa aku dah pergi JB dulu daa .Wah ! Mana lagi nak pergi nie .

Aku masuk satu jalan nie ,amboii .Ramai betol org buta .Yang hebatnya ,buta pimpin si buta bejalan and melintas jalan .Tidak kah itu sesuatu yg hebat ? AMAZING !

Nak tak nak ,kiteorg pusing ekot Shah Alam .Sangat jauh .Ye ,aku tahu jauh .Dah tu je jalan yg ade and tu je jalan yg kiteorg tahu .Bantaii je laa .Punya laa nak elak kan tol siang tadi berjalan ,haa .Bila malam ,mengadap dua tol .Terbang daa duit di situ .Fara dengan Alya da mulaa uru ara .Ye laa .Diorg je tahu jln .Aku memang xtahu mane mane kat sini .Berpusing kepala otak memasing .Fara dengan sumpah dan janji nye ,meyakinkan aku jalan Damansara untuk di lalui ! Dan .. dan .. dan .. KAMI NAMPAK SIGNBOARD GOMBAK ! Seronok nye . Mahu tak nye .1jam setengah berpusing .Tak kejang kaki aku nak menekan klas kereta nie .Sampai sampai jee ,amek ko .Letih ,ngntok ,SAKIT KAKI !

Pape pon sangat seronok .Even sesat sekali pon .HAHA .Pengalaman ini semua .


Resit resit perbelanja kami ^_^

p/s : Kalau nak berjalan ,bawalah org yg betul betul tahu jalan .Kalau tak ,jadi macam kami .HAHAHA .

Arios tho !

No comments:

Post a Comment