Jom Singgah !

Sempena tahun baru nie and aku tengah bosan bosan aku kat dalam ostel nie ,Aku try la view blog manusia manusia nie .Then ,aku tertarik dengan satu blog nie .Wow ! Aku view laa .Aku tertarik dengan tempat makan yg ada .Mostly ,dekat JB laa .So ,senang laa cuti sem nanti .HAHA .Aku boleh cakap yg si dia nie banyak pengalaman bejalan sepanjang dia stay kat JB nie *Dia bukan org Jb actually .UTM tempat dia study .So ,aku dah belek belek dia punya entry ,memang syok juga laa .Semua tempat mcm aku nak pergi .HAHA .

Firstly ,tempat makan ala ala Jawa .Memang asalnya daripada Indonesia .Area Batam je asal kedai nie .Then ,dia buka kat JB .Pasal price dia ,hurmm .Boleh laa .Dalam sepinggan RM7 .Air dalam RM4 .Normal untuk price price standard restoran laa kan .

Nie laa alamat kedai nya *FRIENDSSS !Korang tahu kan .Apa lagi .Marilaa .HUHU ,

Second ,tempat makan nie macam gerek sangat .INBOX cafe .Aku pernah laa lalu kat sini .Tp tak terfikir tempat nie heaven semacam je .HUHU .Cafe nie sebelah Sutera Mall .Nice place kot aku tengok .BERSIH !

Address : 81, Jalan Sutera Tanjung 8/3 Taman Sutera Utama 81300 Skudai Johor.
(Behind Da Zui Ba Karaoke)

Next is ,ALI CAFE !Tempat nie dekat area Bukit Indah .Aku dengan kawan kawan aku selalu gak nak singgah sini .Tp ,asal nak singgah je ,mesty terlajak sampai Kedai Mamak HABIB dekat depan tu .Asal nak singgah je ,terlajak .Tak boleh nak buat apa laa kan :) Hope ,nanti dapat pergi laa ye sebab Bagong pernah teringin nak singgah sini .HUHU :)

Cantik je :)

Actually ,banyak lagi tempat yg aku bace kat blog dia .Tp ,aku rasa ,nie yg paling cool kot .Nak pergi sangat sangat laa :) Thanks la kat blogger tu sebab share tempat tempat yg menarik yg ada kat JB .

p/s : FRIENDSSS please take this note okeh .Sem break ,as usual ,kita dapat pergi ye >_<

Arios tho !

No comments:

Post a Comment