bye 2010 ,HYE 2011


3, 2, 1 kebaabooommmmm .Welcome 2011 ,nice to meet you .Ekh ! Wait ,bye 2010 with all the memories :) Aku sangat gedik nak jumpa dgn 2011 ,FINALLY ! HAHA .Makin tambah tahun ,makin tambah laa umur aku .Adoiii .Tua daaa .Dah 19 tahun da aku ekh ? *15.7 nanti .HAHA .

Aku nak wish birthday member aku nie .0101 .Cantik kan number uh .HAHA .HAPPY BIRTHDAY NURUL NADHIRA BT LATIF .Ko la paling tua dalam ramai ramai kawan aku .HEHE .Aku hanya boleh wish je kat ko ,hadiah ?Nanti nanti laa .Makcik pokai laa sekarang .HAHA .

Azam ? Mesty laa nak ada azam kan ?Azam aku biasa je .AZAM AKU TAHUN NIE IALAH :
^Aku nak tunaikan azam tahun lepas .Apa azam tahun lepas? Azam tahun lepas ialah :
^Nak tunaikan azam tahun lepasnya.HAHA .Apa azam tahun lepasnya .Azamnya ialah :
^Aku pon dah lupaaa .HAHA .
Okeh okeh okeh ! Make it serious .Azam aku tahun nie ,biasa biasalah .

~Kalau dapat ,aku nak KURUS *aku rasa mcm tak mungkin kot .HAHA
~Nak kurangkan perasaan BENCI kat orang lain *aku cepat benci org doe .HAHA
~DEKAN ! *impian setiap sem .HUHU
~PENDENDAM !itu yg aku nak cuba buangkan *macam jahat je an ?HAHA
~aku nak TOLONG org yg minta tolong *aku suka bg pertolongan kot ,HAHA
~paling penting ,aku nak jadi mcm ala ala POYO POYO sikit *barulah namanya kehidupan .HAHA .Nie BAM laa ,Tak sah kalau tak buat org BENCI kat dia .HAHA .

2011 nie aku harap dapat datangkan tuah dan jauh kan SIAL dalam hidup aku and family .And aku harap family aku tenteram and aman forever .Bahagia sampai bila bila ,aku tak nak family aku susah dengan macam macam masalah .Amiinnnn >_<

2011 nie pon aku mengharap tak ada sengketa antara aku dengan teman teman terutamanya FRIENDSSS *ayat buku baii .HAHA .Dan aku harap our friendship kekal okeh .Dan kat kawan kawan lain ,2011 nie kita kena makin matang k ,tak payah laa nak yeye sangat perangai tu .TAK SUKA ! *Kalau aku je yg yeye tak ape .Baru adil .Ngee~



p/s : BAM hanya org biasa .Segala salah silap yg lepas ,harap di maafkan .Dan kalau boleh ,dapat dilupakan ye ^_^

Arios tho !

No comments:

Post a Comment