Aku PERHATIKAN kau lah SEBENARNYA !


*Jangan nak perhatikan aku sangatlah !

Ishh ! Aku nie bukan laa nak yeye lebih .Tapi aku mcm tak suka laa kalau ade org nak perhatikan aku .Hello ! Perempuan sama perempuan baii . Even ko jeles pon ,ko jgn laa nak menyusahkan aku .Yess ! Ko mesty selalu mengutuk aku dgn kawan ko tu kan .Heyy ! Tak ada hal laa .Aku memang dah biasa jd bahan sana sini .Bak kata K.Cken "budak HOTT memang mcm tu" .Hambikk kooo *Bukan nak perasan ,org dah puji .Ambil ,simpan ! HAHA .

Aku tahu motif ko nak like aku punya wall ,status ,post kat FB uh .JELES kan ? Tahu sangat la baii . Kalau tak ,tak kan ko ADD AKU kan ? kan ? kan ? Aku kawan je kot dengan semua orang ,jgn laa nak simpan perasaan pula .TAK GEREK r macam uh .

Ko mesty selalu tengok pic aku kan ,tp dekat pic ko tak berani nak like .Ye la ! Nanti nampak sangat ko JELES aku dengan SIAPA kan ? Bukan laa nak buruk kan ko tau kat sini ,just nak bg tahu je laa .BG PERINGATAN YANG AKU TAK MINAT DENGAN CARA KAU ! Sudah sudah la ekh .Tak mo buat lagi tau .Kita tak minat ! HAHA *ayat minta kaki .

After ko dah bace nie *kalau laa kau reti nak baca ,HAHA .Ko nak maki aku ke ,nak mengadu pasal aku ke kat dia ataupun yang paling best kan .Yang paling gerek sekali laa an .Ko nak DELETE aku or or or nak BLOCK aku sekali pun ,aku nak cakap nie 'BAM TAK KESAH' .Lagi pun kau siape ekh ? Boleh tahu tak ? Tegur pon tak penah kan ? Tak cantik laa cara kau .

p/s : Tolong DELETE aku .Please laa .Tak sopan kalau aku DELETE KAU :))

Malas kekadang melayan perangai perangai orang yang ada sekarang nie .Isshhh !

Arios Tho !

No comments:

Post a Comment