Family TIME

Ini hari *19.12.2010 dengan semalam ,sangat seronok .SHOPPING time !Siapa tak suka time macam nie kan ?HAHA .Ini hari barang adik aku je ,barang aku da settle semalam .HUHU *Tapi aku tak cukup lagi okeh .ABAH ! SAYA NAK LAGI BARANG .Ngee~ Tadi balik kenduri dekat Pontian ,lepak lepak jap dekat Pekan Nenas ,maa and adik aku belik Jubah untuk wedding abang aku nanti .Awal gila kot nak beli .Aku tak minat bende bende jubah nie .HUHU .

Maa and abah *ILY

Then ,balik terus pergi Angsana *tu je port maa and abah aku .HUHU .Sampai sampai je ,wow ! LAPAR kot .Terus pergi Imano's .Nyum nyum nyummm ! Aku makan Lasagna Ultimate dengan Bandung Soda Frezzy .Blurpp ! Kenyang .Then ,sambung berjalan .Sangat penat kot .


*Muka penat kot .HAHA .

Seharian berjalan ,DUUMMM ! Balik umah ,tidor terus .Tanpa fikir panjang .HAHA .Thanks abah for the everything .I hope ,i can get that fone abah :) HAHAHA .

p/s : Dah lama rasanya tak keluar satu family walaupon abang abang aku tak join sekali .Sangat seronok rasanya sebab ,DUIT ABAH je yang KELUAR .HAHA *Duit aku jimat untuk keluar dgn kawan kawan nanti :)

Arios tho !

No comments:

Post a Comment