inilah F R I E N D S S S ! baii




Setakat nie ,Korang laa kawan paling hebat yang aku ada kat dunia nie .NUR SAKIENAH ,MALESSA SALLEH ,AHMAD NAJIB ,ZARIF ZAINUDDIN ,DANE ZAINOL ,AZRAL MD. NOH dan FAHMY MUZAMMAL dan tak lupa juga AMMAR SYAHMIN :)

Mari mula bercerita .HAHA .Janji Melayu kena paham laa kan .Kami semua janji kol 11 dah ade depan umah Kina .Korang kena paham kalau berjanji dengan lelaki okeh .Kol 10.30 aku call Famy ,Fine dia kat umah Zaref and semua belum bangun .Macam umah diorg nak pergi umah Kina dekat agaknya .Aku call Bagong ,Okeh ! Baru bangun juga .Aku call Azral ,lagi seronok ,OFF terus .Adoi .Lagi laa aku meleweh nak siap an .Okeh diorg janji lagi kol 12 dah terpacak ,aku pusing dulu kat UDA ,amek Messa dulu .Tapi tak sampai lagi .Aku gerak umah Kina terus ,ZUPPP ! Kami gerak McD Bukit Indah .Berejam gak r tunggu mereka nie .Kina pon breakfast *tengah hari breakfast ape seyh ! HAHA .



Lama gak r tunggu mereka mereka nie ,FINALLY ! Sampai pon .Yang gerek nye ape au ,F R I E N D S S S tak cukup org .AMMAR SYAHMIN meleweh tak nek pergi pula .Kalau x ,cukup kami 9 org semua :) Tak pe Ammar ,next time kite keluar ramai ramai lagi okeh :) Kol 2 ekh baru nak gerak Nusajaya *Kota Iskandar .Tak bekuah pulak ketiak an nak pergi panas panas .Tp xpe ,semangat kental beb ! Kami gerak juga .Memang berasap gila okeh .HAHA .



Plan bukan main makan minggu beb nak pergi sini ,tp pergi 1 jam je .Hampeh tak ?HAHA .Pastu kami gerak g Ali Baba ,sekali belum buka laa .Kami perah minyyak g Danga City Mall ,bnyk kedai tak buka pulaa .Last last ,Najib ,Bagong ,Azral and Zaref main panah .Najib memang attack luar bulatan laa an .HAHA .Zaref paling hebat r .Banyak makan dalam beb dia attack .HUHU .ANDA HEBAT ! Pastu Azral and Najib pergi paintball jap .Main laa yg aim aim punya .Membazir jee .HAHA .Dah agak penat .Kami berembat pergi minum ABC Majidee .Lets go !




Dah minum minum nie ,kami gerak The Zone ,pusing keluar balik .HAHA .Lepak tepi laut jap ,pastu untuk makan malam ,kami pilih Hutan Bandar sebagai destinasi seterusnya .Cewahh ! Chicken chop dia yg murah dan sedap laa gak hanya RM5 sahaja :) Stay dulu kat situ ,sampai malam malam sikit .Baru gerak .



Next destination is Villa Nabilla .Rumah hantu baii !Mengeletat tak mengeletat pulaa nak masuk .HAHA .Aku on je ,Messa pulaa tak nak ,cancel terus ,tengok dr luar je .Itu pun dah seram sejuk kot .And the last destination is ALI BABA !! Karok r .Terbaik ,bayar untuk 1jam ,sekali nyanyi smpai 2jam .Thanks to my uncle laa .HUHU :) Bende nie semua di rancang ,tp tuhan yg menentukan ,kami berakhir dgn tragedi di luar Ali Baba .Tak nak laa cerita .Tp hari nie memang having fun habis habisan laa .

Aku sebenarnya letih nak taip .Tpi aku gagah kan jugaa tajut nanti aku malas nak update blog nie .HUHU .Sebab uh aku selit selit kan pic sekali ,supaya aku kurang sikit menaip .HAHA .Korang ,hope kite dapat buat mcm nie lagi okeh ! Fikir nak pergi mana pula lepas nie ,luar drpd JB laa bai pasni .Baru masyuk !! K laa .Dah letih sangat nie .Tido time ! Nite all :)

Sleep with the best memory okeh ! :)

Arios tho !

2 comments: