HOLGA ! Kau akan menjadi milikku ...


Ini lah dia Holga yang telah buat hati aku bergoncang setiap kali aku terpandang ! Aww~ Abah ! Saya begging you abah ,please buy this camera for me ! Camera nie tak ada laa pelik sangat mcm camera camera mahal yang lain .


Haaa ! Dia pakai filem .Tak ada hal laa kan abah ? HAHA *Walaupun ia nampak funny . HAHA .

Dia ada mcm mcm colour . Saya dapat yang mcm mana mana pon tak apa .Saya terima .


Yellow itu comel .Tp saya xnak laa yang mcm atas nie .Terlalu nampak mcm TIPU *Walaupun dia memang mcm tipu sikit .HUHU .

Nanti kita main laa amek amek gambar .Abah kan suka amek gambar kami semua .Untuk pasti kan gambar yg di ambil itu lebih menarik ,kita pakai laa camera nie .HUHU .


Haaa ! Nanti saya boleh amek gambar mcm nie *Bila saya bawa camera ini ke kolej nanti .HAHA .

p/s : Abah ! Pleassseeeeeee (*,*)

No comments:

Post a Comment