Impian untuk AKU :)

Dalam hidup kita semua mesti ada satu impian kan ? Lagi lagi LELAKI IMPIAN kan ? HAHA *Entry kali nie nak mengedik sikit :) Yess ! Bila kita tengok laki laki yang kita minat ,memang rasa nak minta kahwin terus je .Lagi lagi lelaki yang ada ciri ciri yang kita nak kan ? Haa .Aku pun ada ciri ciri lelaki yg aku nak . Korang ada tak ? HAHA .Kalau ada ,share laa dgn aku .Nak tahu gak .HAHA .

Antara ciri ciri yang aku minat ialah :

1) Paling penting sekali ialah ,beRAMBUT KERINTING dan ala ala AFRO sikit :)



Sebab tu lah aku minat gila dekat si Giring Ganesha nie .Kalau sesiapa jalan dekat depan aku dengan berambut sebegini ,memang aku tak akan terlepas pandang lah kan .HAHA .

2) Yang kedua ,berGIGI TARING *bukanlah taring sangat mcm tak tersusun sangat la >_<

*Aku suka tengok gigi orang ,so ,pastikan gigi anda bersih supaya tidak akan dikutuk oleh aku nanti .HUHU

3) Seterusnya dan yang PALING PENTING ialah berLESUNG PIPIT :)

Walaupon orang kata lesung pipit nie adalah cacat otot di muka ,tp peduli apa .Cacat cacat pon ,CANTIK kan ?? Aku jeles sangat dengan org berlesung pipit nie ,sbb ,aku TAK ADA .Aku akan paksa siapa yg ada lesung pipit nie senyum banyak kali ,walaupon aku JELES .HAHAHAHA .

4) Next ialah KIDAL *tangan kiri laa kalau tak paham :)

Bagi aku ,org kidal nie ,HENSEM sangat *even dia tak ada rupa sangat pon. HAHA .Walaupon org kata tulisan mereka nie buruk ,tp bagi aku ,dia nampak seni .HAHA *Pelik kan ?HUHU .Ramai yang aku kenal ,org kidal nie kreatif tau dan dia nampak macam ada satu aura yang dapat menarik aku .HAHA .

5)Gitar

*Syiioookkkkk !

6) Yang penting ,aku tak suka lelaki yg kurus sangat .HUHU .Tak syiioookkkkkk laaa .HAHA .Korang pon mesty tak suka sangat kan ?Macam tak cukup zat je kan ? HAHA .

Aku saja je buat entry cam nie kat 'garage' nie .Kekadang kita kena kongsi apa yang kita nak an ?HAHA .Nie je laa yg aku harapkan daripada seorang lelaki untuk IDAMAN aku .Bahahahahaha :)

p/s : Pasangan dan jodoh semua di tangan tuhan ye tak ?Kita hanya merancang .Ahakzzz~

Arios tho !

No comments:

Post a Comment