Surprise BIRTHDAY Kina *buat awal :)

Susah kan kalau nak plan sesuatu bende dengan lelaki ? Apa pon tak boleh .'Aku ada hal laa BAM' .'Aku ade keje la BAM' .Macam nak jumpa dak dak nie ,pergi tumbuk sowang sowang *Gengster tak ?Peduli abis .Aku plan nak buat surprise party nie ,aku inbox FRIENDSSS semua .Responds masing masing 'aku ekot je' ,'aku mana mana pon boleh' ,'tonjol je mana mana' .Macam aku plan ,aku buat sorang kan ? Gerek .Nasib baik ada Messa .Dia je melayan aku .Then ,bila tiba hari nak langsung *26.12.2010 hari nie .Lagi banyak kerenah .'BAM tak ada trnsport la' .Yang gerek .Okeh .BAM cool ,Dalam hati aku dah nak meletup .Tahap sabar dah nipis .Tup tap tup tap ! Okeh .Settle ,gerak pon semua .

Time untuk aku curi time beli cake .Nasib baik jinak si Kina nie nak handle .Senang senang je aku hilang tadi dgn Zarif and Azrall .Zupppp ! We are going to Secret Recipe .Cake 1 ! HAHA .Terbaik punya beb ! HAHA .Zassss ! Beli terus .

Nama cake aku lupa ,tapi sedap !

Kina meragam lapar pula .Cepuk saja je minah nie .HAHA .Kami pekena chicken chop lagi di Hutan Bandar ,Semua makan tak abis *Yang aku perasan la .HUHU .Dalam kepala otak aku dah terfikir ,aku dah kenyang gila kot ,cm ne nak sental cake lagi .AHAH .Itu belakang kira .HAHA .

Then ,kiteorg terus pergi dataran Johor Bahru .Lepaking dulu .Sebab ,plan nak buat party uh dekat dataran laa .Sekali ,semua plan bertukar .Kiteorang buat dekat Ali BABA .Itu je laa tempat kiteorg .HAHA .


Sekadar gambar hiasan :)

Aku dgn Zrf dah belengas daa tunggu mamat kat Ali BABA nie nak set up cake nie .Meleweh leweh doe .Kita kasi Kina nyanyi dulu .Biar dia kenyang dengan lagu dia dlu .HAHA .20 minit lepas uh ,baru aku dgn Zrf masuk .'HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,HAPPY BIRTHDAY TO YOU NUR SAKIENAH ,HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU' with cake .Haaa .Tergamam kau kejap .Lidah kelu dan minda membeku .HAHA .Kita org memang segaja buat ko marah tadi .Sbb nak buat bende nie semua .Tapi menjadi masalah nya ,dgn aku aku angin dekat ko baii ! SABAR je la .HAHA


*Gambar hiasan

Ini laa function F R I E N D S S S kata Messa .Yes ! Berkhidmat untuk Friendsss sendiri kannn ? Love korang sangat sangat ,Kita dah nak berpisah dahh .6 bulan kemudian baru kita dapat kumpul lagi guys :(


Birthday GUGURL !

Thanks to all F R I E N D S S S members *Malessa ,Sakienah ,Dane ,Azral ,Najib ,Zaref and Famy .Tak lupa gak dekat boy Messa ,Jamal sebab join and layan kepala kami semua .Kami kekurangan anggota tadi sorang ,Ammar Syahmin !

p/s : Ammar ,kita kan selalu plan mengejut .Jgn laa buat tak tahu je bila dah ajak last minute .Ikut je laa lain kali k yunk .Rugi ko xde :)

With love : BAM AZEERA

Arios tho !

No comments:

Post a Comment