Memori TERINDAH

Kalau boleh aku nak sem break nie panjang lagi .Aku nak spent time lama lama dengan FRIENDSSS aku .Korang mewarnai hidup aku .Memang best laa korang .Susah senang kita sentiasa sama .Ekh ! Korang jgn lupa aku au .Next sem break ,kalau tak ada apa apa ,kita jumpa lagi .Kasi onak ini JB joyy .HAHA .


~First time kita spent time ramai ramai .RAYA HAJI 2010 *Famy je tak ada .

Kalau kita dah jauh ,jgn lupa contact contact au .Maklumlah takut masing masing busy dgn hidup masing masing ,dgn pasangan masing masing .Hope jgn laa lupa member ko sorang nie .Apa pon tak boleh ! HAHA .Mana lagi nak cari kawan macam korang .Susah kot ! Walaupon kekadang uh korang nie menyakitkan hati aku ,tp ,ekh ,tak ada hal laa .Member member kan .Tak ada hal laa .Bak kata Azral 'BAM kebal dan keras' .HAHA .



~Second time kita keluar satu hari yg terbaek =) *Ammar tak ada time nie .

Sedeh laa nak tinggalkan korang *ayat macam tak akan jumpa lagi kan? HAHA .Pape pon .Korang terbaiklaa .GEREK sangat doe ! =)


~Firts time kita lepak ,semua ada .PIZZA TIME .

Aku tak sangka kita akan jadi serapat ini .Padahal ,mula mula just kawan kawan gitu je .HUHU .Syukur kot dapat kawan dgn korang .


~Ini pon semua ada .Kita keluar mengejut je kan time nie .HUHU

FRIENDSSS = Messa ,Kina ,Ammar ,Zaref ,Azral ,Bagong ,Famy ,and Najib ! <3 <3 <3


~Final day kita keluar ramai ramai untuk surprise beday Kina *Ammar yg tak ada time nie .

p/s : Doa kan aku berjaya and KITA JUMPA LAGI NEXT SEM BREAK ! Yeaahhhh !

Arios tho !

No comments:

Post a Comment