Tutti Frutti

12 February 2011

Okeh ! Pukul 2 Sue msg aku suruh siap .Then ,aku call Shasha ,Oh god ! Dia baru bangun .Okeh .Tak pe .Sebab kiteorg nak gerak pukul 2.30 .So ,Shasha u have only 30 minutes untuk siap .

Sue pon datang dengan boy dia .Then ,kami menuju ke Wangsamaju untuk makan TUTTI FRUTTI ! Yummy ! Thank Sue sbb belanja aku and Shasha .So ,kalau da masuk kawasan dekat Wangsa Walk uh ,kami lalu laa depan restoran daddy aku *Amy Search .HAHA .

Tu tu tu .... Nampak tak ?? Sempat aku men-snap pic restoran uh .HAHA *makan kat sini sedap der .Aku da makan :)

Agak macam buat rumah sendiri juga laa duduk kat situ .And ,Fuyooo ! Lama beb kiteorang stay kat Tutti Frutti .Dah laa cuaca agak sejuk and hujan tadi ,plus makan frozen yogurt mcm tu ,memang macam nak terkencing je ,HUHU .

Sebenarnya ,kiteorg lepak situ sebab nak buat assignment .Hurmmm .Kalau da makan ,and tengok MTV kat situ ,memang lambat laa kerja kiteorg nak siap kan .HAHA .


Kami tngk MTV disitu laa :)


Mereka laa Sue dan Shasha Perry ! HAHA :) *konon konon Ketty Perry .HAHA


Ini laa kami punya :)

Firstly ,kiteorg beli dua je .Aku kongsi dengan Shasha .Pastu daa agak lama kiteorg duduk situ ,kiteorg beli lagi .SORANG SATU ! HAHA .Baru laa syok an sorang satu .Kami punya dua berharga RM33.60 :) HAHA .Buat assignment nye tak de laa gempak mana .Makan jee lebih .HAHA .


SEE ! Betapa fokus nye aku buat kerjaa .HAHA


Shasha ! Ko buat kerja ke ber-Twitter ??

Walaupon kerja kami agak terbengkalai sebentar ,at least ,siap juga laa tiga page an .Daripada tak de ,betol ? HAHA ,Ini semua di sebabkan makanan nie .Kalau tak ,dah siap banyak da .HAHA .

p/s : Jangan terpengaruh dengan makanan sangat .Nanti kerja semua tak siap .HAHAHA .

Arios tho !

No comments:

Post a Comment