FRIEND

3 February 2011

Hari nie Messa last kat JB .Malam nie dia dah gerak Melaka and esok pagi dia dah gerak Kedah .Hurmmm .

Tadi aku luangkan masa bersama dia .And dia kenalkan aku dgn kawan kolej dia ,Ejad .

Tengahari Messa dah amek aku terus pergi umah Uyun anta barang .Then pergi Hotel Paragon jumpa si Ejad nie .Berkuah ketiak gak menuggu si Ejad nie .Destinasi kami ke Banafe .Niat nak makan nasi ayam penyet ,tapi belom ada lagi sebab kami datang awal sangat .

Kami terus ke KSL ,konon konon nak bejalan dekat dalam uh ,hampeh ! Kedai smua tutup .Ko tengok aku ,aku tengok ko je hujung hujung .Nak pergi sana ,tutup .Pergi sini ,tutup .And last ,pergi Angsana je .APTB !

Perut memang dah menendang nendang beb .Oh gosh ! Lapar .So ,kami terus ke Imano's .Finally ,dapat pon makan .Syukur !

Menu kami bertiga SAMA .APTB !
Chicken blackpapper and bandung soda frezzy :)

Terima kasih Ejad sebab belanja kami .Senang senang ,datang JB lagi *tapi Messa tak ade :(

Picture terakhir Messa dgn aku di JB .

p/s : Suka duka yg kita kongsi bersama ,kau semat kan dalam hati .Hilai tawa ,kau main kan dalam jiwa .Riak tangis ,kau buangkan sejauhnya .Segala memori terindah yg terbina ,kau ingatkannya dengan senyuman Malessa Salleh ! With love :Bam Azeera ♥

Arios tho !

No comments:

Post a Comment