Selamat Hari Raya

2 September 2011

Wow, Almost one month aku tak update. Sorry sorry yang mana buka buka je blog aku, asyik Nasi Kandar je.
HAHA. Nampak kan aku busy sepanjang bulan puasa??

Di kesempatan di hari raya nie, aku nak ucapkan laa SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN *Batin tu kalau ada laa.
Semua orang tak perfect, aku minta maaf laa kalau ada entry entry aku nie ade mnyakitkan hati.
Aku suka menaip benda benda macam haram sikit, saja, buat suka suka.
Mana yang tak suka tu, maaf laa ye. Aku manusia biasa juga.


Hari raya aku tahun nie, tak semeriah tahun tahun lepas. Sebab??
Cuti seminggu, naik naik je final exam. Shit !
Maybe aku dah besar kot, so duit raya pon macam jaram je dapat. Memang tak syiookkk.
Tapi part paling best is mercun. Every year mercun jadi santapan utama family aku kat kampung.
Main perang perang mercun bola weyh dengan orang seberang. Dah macam askar da *tapi, aku sikit pon tak bakar mercun.

Saat yang menggembirakan, aku dapat beraya dengan family aku plus ada akak ipor weyh tahun nie.
Sebulan lebih aku tak balik rumah, finally, dapat jumpa mereka semua. Serius riinndduuuu. Especially, to my mom. This year, I tak dapat tolong mom pon masuk dapur untuk hidang makan buka puasa. Kesian mom *sekali sekala tak pe an.

p/s : Minta ampun kalau ade silap, kalau tak nak, meh sini settle depan depan. Baru oowessemm !!

Arios tho.

No comments:

Post a Comment