Ragam Raya II

4 September 2011

Raya dengan family itu wajib. Raya dengan kawan pon WAJIB juga. Memandang kan cuti raya aku sangat pendek,
Aku manfaat kan satu hari untuk beraya dengan kengkawan aku.


Myn, Nawal, Shah and Fiza

Kawan masa sekolah menengah yang masih ade. Memang seronok dapat jumpa mereka nie.
Bebual, mengutuk, tu memang hobi. Serius rindu nak sekolah balik.
Nak bergaduh balik time sekolah. Banyak kenangan oii time sekolah.
Wonderful !!

Dah beremba beraya dengan diorang nie, aku beremba beraya dengan the only kawan kawan aku yang still ada nie.
Memang berlengas weyh, kereta tak ada aircond, bergerak jauh jauh, baju pakai yang tu je daripada pagi, memang owwessemm la an.

Tapi kali nie ade ahli baru, ade baby laa. Alolooo. Kesian dia. Menanges kepanasan.
Baru dua bulan, dah semak nak ikut pergi beraya, nie semua ikut kepala mak dia laa.
Degil anak kau nanti, nasib! HAHAHA. *Aku doa kan dia sentiasa jadi yang terbaik, amiiinnn :)

Raiyean Nur'Ezman


Saat paling best bila kita dapat gather ramai ramai kan?? Lagi lagi dengan kengkawan yang da lama tak jumpa.
Memang rindduuu weyh. Walaupun aku baru je tak jumpa member member aku nie almost two months, tapi rindu gila babeng ouh.
Time raya nie laa nak jumpa.
Time raya nie laa nak minta maaf.
Time raya nie laa dapat buat semua sesama.
Syiiookkk nye raayyaa.







Orang kata kalau raya, tak bergambar an tak sah. Tapi gamabr yang aku ade pon ala kadar,
So, korang tengok je laa gambar yang ada nie. Kami ramai weyh. Tapi dalam gambar nie, berulang kita kita je.
Sebab ???
Sebab nya, kiteorang je yang awal.
Sebab nya, kiteorang je yang tak tahu pergi mana.
Sebab nya, kiteorang je yang suka bergambar bersepah sepah macam nie.

p/s : Next year Raiyean dah besar, tinggal dekat rumah je laa ekh?? Rumit laa ade baby. AHAHAHA

Arios tho !

No comments:

Post a Comment