Big Apple : Berjaya Times Square

4 September 2011


ihsan daripada google


Kami lunch dekat sini sampai kembung perut. BIG APPLE at Level 14 in Hotel Berjaya Times Square.
Sampai sampai je sini, tanpa panas je buntut aku, lincah aku, adik and abang aku amek pinggan, pilih makanan.
Aku nak makan nie, makan tu. Lapar weyh. Lapar nie aku tahan lama weyhhhh.
Aku kan Melayu, memang aku mula kan dengan nasi yang penuh, dengan lamb chop. Aww~
Dapat tak korang bayang kan, then, aku letak ayam potong potong dengan sos dia.
Yummy ~~


Satu table besar uh, side aku, adik and abang aku je tak berenti duduk bangun duduk pergi amek makanan.
Abah mak and member diaorg tengok je kiteorg. Sungguh tak malu kan.
Memang kaw kaw aku makan kali nie. Nie nama nya balas dendam bulan puasa tak dapat makan macam nie.
Weyh, almost sebulan aku makan kuew teow goreng dengan ayam goreng hari hari sepanjang bulan puasa.
Tidak kah itu mendatangkan muak?? Ouh, God!



Second round, kami makan daging slice, udang kari, and aku amek lagi lamb chop. Opss ! Aku tak boleh kalau tak amek tu.
Kunyah kunyah, telan.

Mereka kusyuk berbual, kami kusyuk makan


Third round, kami makan cheese cake, cheese tart, laici goreng, ais cream, bubur kacang, and macam macam lagi laa.

Forth round, adik aku nak makan lagi, dia pergi amek ayam potong potong then dia tambah kan cheese dekat atas ayam tu. OMG !
Then, dia amek lagi cheese cake. Korang boleh imagine kan macam mana calorie nye, fat nye makanan tu semua.

Last, aku suruh adik aku amek lagi lamp chop. Tak tahan aku tengok lamb chop dekat situ. Aku memang dah tak boleh nak bangun da. Malu tak malu laa weyh kalau da dapat makan.
Dan, penghujungnya, aku tersadai duduk diam diam dekat seat aku.
Dalam kereta memang aku bantai tido je. Aku hanya risau kan perut aku je yang tak boleh nak mengempis nie haa. Alamak !


Now, sesi meng-cover perut


Selamat tinggal :)


p/s : Makanlah dengan beringat *kadang kadang buas juga.

Arios tho !

2 comments:

  1. mati2 aq igat big apple yg donut tu.. hahahaha..
    tingkat 14 eyh?? aq pnah taw tngkat tu tp x taw plak ad shop kat ats tu..
    die jenis wat buffet kew??
    how much a person??

    ReplyDelete
  2. yup. haha. tngkat 14. a'ah buffet. tak silap aku, RM50++ per person kot.

    ReplyDelete