Drama: Untitled

13 September 2011

Woaahhh. Ini hari rasa nya, sangat nerves kott. Mana tak nya, ini hari final drama untuk kelas aku.
Sangat laa rama rama dalam perut. Fiiuuhhh.
UNTITLED tu bukan laa tajuk betul dia, actually, aku tak tahu ape tajuk cerita nie. HAHA.
Maklum laa, haarrtiiss kan. Busy, sampai tajuk cerita pon tak tahu *shit!

Tarikh: 13 September 2011
Masa: 5.00 petang
Tempat: Student Center, UNIKOP


MOTIF?? Datang laa tengok, support support sikit kami kami nie semua. HAHA. Korang mesti tak rugi punya tengok drama pendek kiteorang.
Tersentuh, terguris, terhiris, dan macam macam lagi. Memang oweessemmm laa. Meh meh sini datang tengok. HAHA.

Watak aku?? Ouh! Watak aku sangat laa cool, sebab menjadi seorang alim yang sentiasa cool dengan apa jua keadaan yang cool untuk menjadi terus cool dalam drama nie.


Ini hubby dubby aku. HAHA. Nampak tak kami mengayakan jubah masing masing. Ambil mood kata kau! *only this picture je yg ade, so, ignore muka dia. HAHA.
Berlengas juga laa nak berlakon pakai jubah, main main pakai jubah pon ketiak aku dah minta tolong. Lagi nak berlakon. Ouhhh maannnn!
Lepas tu nak rush tukar baju lagi. Wow, letih!

Tapi nak cakap hebat laa dekat pelakon utama sebab banyak kali nak tukar baju, kesian nye. Letih nya.


Pelakon utama with her big tummy!! Cool je, comel je perut dia. HAHA. Dia sangat laa oweseemm when dia start berlakon.
Sekejap je weyh dia dapat mood nak marah, nak nanges, nak mengamuk. Pehh! Memang hebat laa. Aku sendiri tacing weyh dengan lakonan dia.
Tengok, betapa aku puji dia, betapa hebat nya dia an. Huisshh!



This is suku of our crews. Pelakon and crews. Aku prefer jadi pelakon laa weyh daripada jadi crews nie semua.
Paling paling pon, kita hafal skrip, faham mood je.
Jadi crew, macam macam kerja nak kena buat. Letih!! Tapi thanks laa kan dekat diorang nie semua, sebab pasal diorang, baru cerita tu jadi owweessemmmm.
Dan hari nie group aku adalah first performance!! OMG !! Rama rama dalam perut sangat sangat.

And wish us luck weyh! Semoga semua nya berjalan lancar, and dapat A+ for this subject. Wee~

p/s: Mom aku pesan, berlakon elok elok, nanti boleh jadi glamour. How come you mom, I already glamour laa mom. HAHAHAHAHA !!

Arios tho!

2 comments:

  1. mmg best la shial.. kowg mmg 'A' klass laa.. Tanniah kepada kru dan semua yg trlibat dlm citer kowg tu.. TERBAIK..!!

    ReplyDelete
  2. hahaha. serius ke ?? thanks prof clone !! :)

    ReplyDelete