Youth Shout Out, Kulai

12 Oktober 2011



Baru baru nie aku ade attend satu event dekat area Kulai. Jauh sikit laa daripada tempat aku. Agak best juga laa. Dengan panas dan berlengas, memang masak laa. Event nie dua hari, sabtu/ahad. Tapi, aku dapat attend haru Ahad. So, that means, Ahad to crowd dia da macam tak berapa nak sendat laa sebab panas weyh. Tapi still oweesseemmm.

Sampai sampai je Kukubesi tengah buat sesi bual bicara dengan crowd. Sempoi dan cool cara dia bebual. Thumbs up!! Aku tak stay lama untuk dengar tu semua sebab, Lapar! Sorry bro, dapat dengar kejap je :)
Gambar nie aku curi dekat profile dia. Sorry bro :)




A'ah, kami bertiga je pergi. Berteman kan camera boleh laras, dah cukup syok laa kami berjalan. Kiri kanan, macam macam rasanya nak beli. Tapi lebih baik aku beli benda yang patut. Semua nya cool. Dapat pergi tempat luar kawasan, kira seronok juga laa tengok crowd baru an. Carboot sale pon enjoy.








Tengah layan layan carboot yang ada nie, ekh, ada budak ketuk ketuk beg aku. Sekali toleh, ekh cazen aku laa. Dia ponn sodok bontot kereta juga dekat sini. Dia baru join jual jual baju nie. Barang barang vintage laa. So cool juga barang dia. Korang boleh on FB and search for this name QJ Vintage Closet

Ini owner nye, Julia Akhir


Hopefully, JOHO akan banyak lagi event event macam nie. Jangan nak "andaikata" sangat yang event nie yang last punya. JOHO the best. Walaupun JOHO nak tutup sekejap or nak cari tempat baru, kami semua still akan support JOHO. So, jangan nak "andaikata" ini last oke??

p/s : Harap harap, jangan JOHO cari tapak jauh sangat, kalau dekat building area Dangan Bay tu pon da kira masyuk juga. Senang, mudah dan ringkas :)

Arios tho!

No comments:

Post a Comment