Fun Fair

22 Oktober 2011

Saat saat stress, aku rasa, better kita pergi tempat tempat yang oweseemm macam fun fair. Kau menjerit laa macam orang gila, nescaya tak ada orang marah. Kasi main benda extreme sikit, baru syiookkk. Dan, aku sangat sangat gembira weyh bila dapat main game dia.

Fun fair yang aku main nie, setahun sekali je ada. Memang gila best, mahal dia pon boleh pergi jauh juga. Last year aku main, sampai pening pening muntah. Di sebab kan aku tak puas hati, this year aku main lagi game yang sama, dan ia memang seronok.


Jadah haram nie laa yang buat aku mabuk dulu. Sekarang, tidak lagi. Aku naik bedua dengan Anna. Perasaan gementar semua ada, takut, apatah lagi. Aku ajak Anna, ingat kan dia tak nak. Ouh, oke, dia pon semangat nak naik.
Mula mula memang dia start menghayun slow slow, and akhirnya, bab tercabut jantung paling aku suka. Aku menjerit keseronokkan "yyeaahhhhh","yuhooooo","hahahaha". Nampak kan ceria nya aku. HAHA.
Anna?? Ouh, dia da keras kat sebelah aku. Memang pucat juga laa. Ekh, dia pon main jerit jerit juga laa. Antaranya "Bammmm, toloonngggg!","arrggggkkkkhhhhh!","stoopppp, pleaasseee sttooppppp!". Menarikkan cara dia menjerit??

Meh sini aku letak video:



Masuk da laa mahal au kejadah nie semua, setiap game pon bantai mahal juga. So, kasi main puas puas laa kan bila datang sini. Messa tak. Dia datang sini hanya untuk main Merry Go Round! Aku paksa macam orang gila, main ape yang aku main. Nie juga yang dia main. Hisshhh!
Tapi bukan dia sorang je laa. Aku dengan Anna pon naik juga. Sumpah macam budak budak. Memandangkan tak ramai orang sangat, abang tu kasi kami main dua round oke.



Nampak tak muka mereka gembira sangat?? Sangat kanak kanak oke. Diaorang bedua nie naik kuda tu nak kejar aku, tapi tak dapat dapat. Kesian. Penat aku tunggu dekat depan nie. Haisshhh. HAHA.

Nampak tak muka aku gembira macam haram?? HAHA


p/s: Sila belanja aku main lagi dekat fun fair nie. Aku nak main semmuaaaaaaaaaaaa yang memeningkan kepala. Oweeseemmm!

Arios tho!

2 comments:

  1. hahaha lama pulak tak men mainan ni sume masa kat funfair..

    ReplyDelete
  2. Sama laa. Nie pon baru start main balik last year! Memang owessemm!

    ReplyDelete