Review : Al Hijab

6 Oktober 2011

Ini hari, first day filem Al Hijab nie keluar. Dan aku tak sabar nak tengok. Memandangkan kawan aku cakap, filem nie seram, so, itu laa membuat kan aku tak sabar nak tengok.

Tengok poster dia je pon dah seram, so, harap harap cerita dia seseram poster nye.
Wow, cool nye ade cerita seram lagi.
Aku memang pencinta cerita cerita hantu. Tak kira ape jenis pon. Takut??
Normal laa, tapi maybe tak setakut kawan kawan aku kot, HAHA.

Sedangkan aku boleh tengok cerita hantu sorang sorang dalam bilik dekat kolej yang seram, kira aku cool la kan?? Boleh tak?? HAHA



Menurut orang, cerita nie banyak suspen, so, mesti siap sedia fizikal dan mental kalau nak tengok laa kan.

"Ramai yang ingat Al Hijab yang saya maksudkan adalah tudung kepala perempuan tetapi definisi besar yang saya maksudkan di sini adalah hijab mata iaitu pelindung mata kasar." << antara rumus yang aku jumpa.

p/s : Semesti nya aku akan pasang 'pedinding' masa tengok supaya aku tak terkejut. HAHA.

Arios tho!

2 comments:

  1. jeles..i tak de masa lagi nak tgk this week gile bz...sob3..pape pon enjoy watching ya dear:-)

    ReplyDelete
  2. Lorhh. Sian jee. Nie pon untung laa sem break, boleh laa nak berjalan. HUHU. Thanks darling :)

    ReplyDelete