ROCK The Youth !

23 July 2011



Nie kire flyers dia laa .Cool an sebab ramai juga artis perform. Serius aku cakap event nie panas sangat.
Kat tengah padang kot, padang bola oke. Memang mandi waa cakap luu orang. Tapi agak cool juga laa, walaupun sempit mempit dengan panas memanas.
Dapat laa membeli sikit sikit. Mencuci mata tu memang wajib. Rambang mata doe.








Biasa laa an, event macam nie korang tak payah nak bermodal yang besar sangat. Cukup je beberapa puluh ringgit. Pasti puas hati.
Nak memuaskan hati punya pasal, memang aku gelabah gila laa tadi.
Sery and Sue tengah syok membelek belek baju, weyhhhh, fone aku jatuh masuk longkang yang berair banyak doe.
Sumpah aku menggigil, nerves, semua ada laa. Terkaku and terkesima beb.
Terima kasih Sery sebab rela turun bawah and mengotor kan tangan dia demi mengambil fone aku. I LOVE YOU :) *Nasib baik boleh on even agak lama dia terendam. Fuhhh !
Kali nie agak macam pergi shopping gile, tapi aku tak membeli sangat laa. Aku beli benda yang aneh aneh je bak kata Sery :)



Cool tau gelang nie. Aku mula nya tak nak beli, pastu macam tertarik sebab boleh letak bulu bulu tu. Tambah 50sen jee pon.
Macam comel jee. Bila kau pakai je an, rasa diri tu macam Red Indian, hammbbooiihhh !

Part paling macam kenapa aku boleh terjebak beli benda nie, memang cool. Kat event uh diorang ada buka booth jualan buku buku nie macam Jayzuan, Luca De Ketiak, Zahiril Adzim punya buku uh and banyak lagi laa.



Aku pon macam terasa seronok tengok buku buku nie, aku pon beli satu. Kira buku nie baru juga laa.
Memang fun and begembira aku baca buku nie. Owweessemm and cool gila.



Nice. Then, aku beramas mesra laa dengan penjual uh, dia kira one of the penulis juga laa tak silap aku, Aloy Paradoks. Dia ada bagi satu flyers untuk aku and kami pergi laa esok, wow!
Kira pergi menonton macam satu filem filem pendek laa and banyak, lebih kurang macam tu laa dia cakap.
Masuk free, memang terasa macam nak pergi je laa. Tapi, assignment aku telah mengganggu segala nya dan memang batal laa.
Aku hanya mampu cakap insy'allah jee.
Then, dia offer aku untuk join jadi penulis, memang double triple laa insy'allah nye.
Tapi macam nak laa. HAHAHAHAHA. Menulis dekat blog pon macam haram, nie nak jadi novelis. Phuiii !

Serius laa. Event nie agaak cool gile, sambil sambil membeli uh, kami dengar laa band band perform. Wow kan ?? :)

p/s : Aku nak pergi laa MIMPI-LEM tuu kawan kawan esok =_=



Arios tho !

2 comments:

  1. Burgermpak tu mesti Aloy yang suruh beli dengan dialog

    "beli lah. Ini buku gembira!"

    kan? kah kah kah

    - zoul

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA. Mana tahu nie ??? Hebat hebat dan betul :)

    ReplyDelete