HB Bam !

18 July 2011


Tarikh nie bukan laa beday aku, actually.
15 July baru tarikh betul nye. Maklumlaa, berbekalkan malas yang tebal dalam diri nie, aku update laa lambat sikit,
Nie aku nak cerita nie, Jumaat that is 15 July, kompom kompom beday aku, then, memang aku menyumpah juga time tu.
Adat laa kan baling tepung bila sambut beday *Aku tak suka oke +_+

: Sery dengan layu nye ajak aku pergi makan, ecehh, aku yang tngh busy nie yg dia nak ajak, di paksa nya aku teman makan.
Aku tengah basuh kain weyhh. Kawan punya pasal, aku teman laa. Oke, dia belok arah lain, aikk, masuk padang.
Memang cun laa an cerita dia, ouh, ramai rupanya dekat padang,
"just makan kek je Bam kat sini, jangan nak takut sangat" oke, aku terima cadangan diorang.
Dok sedap bagi wish uh, puupppp, secawan tepung mereka mereka bagi dekat aku, memang cantik laa aku petang petang senja tu an. Gerek.
Aku terima dengan redha, kau buat aku, aku kejar balik. Owwwessemmm,

Wooo~ Hujan pulak dah, don't worry, lepas je makan, dengan bertepung, mandi hujan wooiii.
Tak cukup air hujan, nie haa, main air paip ! Oweessemm, tak pepasal dapat selsema da :(
Thanks laa dekat semua yg main kejar kejar dengan aku senja senja tu <3



Balik je JB, sambut dengan family pula. No tepung. Itu pasti. Biasa laa, simple simple sudah. Kami pilih Malay Village tepi Dataran Johor Bahru untuk menyambut :)


Ice cream Cake - Rainbow comelll. HAHA







Our menu. Auummmm.


Yesss, hidup dengan family lagi syiiookkkk. Semua free, Thanks mom dad <3

Thanks big boss :)


p/s: Beday aku nie kalau dapat makan durian pon, aku dah bersyukur. Sangat cinta kan durian daripada makanan mahal :)

Arios tho!

2 comments:

  1. AnonymousJuly 18, 2011

    sweet lhhaaa... happy belated bufdayy <3 goodluck and all the best :)

    ReplyDelete
  2. Ngeeee~ thanks babe. all the best to you too :)

    ReplyDelete