Jantung hati BAM

19 July 2011

Ouh, ouh, ouh, bangun dengan gembira.
Ouh, ouh, ouh, kemas rumah dengan gembira.
Ouh, ouh, ouh, berjalan dengan gembira.

Nampak tak aku gembira?? Oyyeaahh. Haruslah. Nak taip nie pon macam gembira sangat. Rasa macam tak nak cerita ape ape je, just nak letak gambar terus. HOHO.

Nie haa. Bam nak bagi tahu kat semua, kan aku baru je lepas tua, memandang kan begitu, aku dapat laa hadiah. Nie aku saja laa nak bagi tahu, tak nak tahu tak pe, tapi aku da cerita kat sini, so ,korang kena tahu laa kan. Oke stop!

: Bam nie jenis cinta akan jam, dia tak boleh hidup tanpa jam, Jam adalah nyawa dia.
Dia boleh menjadi orang lain kalau dia tak ada jam *oke ,tipu.
Kalau dia hilang jam, perghhh ! Hilang semua sifat kemaluan dalam diri dia. Jam tertinggal ke ape ke, sanggup beli jam RM10 nak pakai.
Jam jam pon, dia nie jenis tak suka pakai jam besi, ala ala ada bunga bunga, or ala ala perempuan. Nope, Totally nope! Itu bukan Bam,
Bam dia pakai jam ala ala lelaki, alaa, yang macam sport sport uh. Macam tu laa.
Oke, berenti cerita
:

Jam dekat umah aku ada banyak, da tak berguna pon aku still simpan. Aku sangkut sangkut kat dalam bilik aku.
Tapi korang tengok, colour jam aku semua sama, PUTIH. Not at all laa.


Aku tak tahu nie jam yang ke berapa, tapi see, kuning da weyh daripada putih



Haaa, nie terus kuning aku pakai. Actually aku punya warna pink, lagi cantik, nie dah tertukar dengan abang aku :(


Oke, sebanyak banyak jam aku ada nie, paling mahal pon aku pernah beli RM50 je. Oke, jakun.
Oleh kerana member member aku ramai pakai G-Shock ORI, aku dengan tak malu, aku minta abah aku.
Perghhh, mula mula macam tak di layan.
At last, aku dapat. With my feveret colour lagi beb. Sangat macam W O W! Owweesseemmm nyeeee !

White/purple <3


Korang mesty tak paham an and tak nampak mane purple?? HAHA. Aku pon perasan sikit je, rupa nya mantul dekat dalam. Hensem jam aku nie :)

Nampak tak? Cari laa sendiri :)


Oke, now aku nak bagi nama dekat jam aku nie, Hurmmm. For my lappy, aku da letak nama Bunny Bunny.
And now, aku letak jam aku nie, LOCO!. Alolooo. Comel nye nama diaaaa. Hensemmm. HAHAHA.

Chop, thanks to my abah because gve me this LOCO. So sweettttt, walaupun dia kata, buy this jam can get another phone exactly like mine, I tak kesah oke abah.
Jam itu juga penting dalam harian. HEHE.

p/s: Hurmmmm, lepas nie aku nak ape pula ekh ??? Kopak abah aku kalau macam nie. HAHA

Arios tho!

No comments:

Post a Comment