Harimau Malaya

28 July 2011

Tak pernah aku tengok bola yang macam nie penuh drama. Mula mula, boleh layan juga laa injured injured nie.
Lama lama hilang juga suara aku nie menjerit sakit hati dengan pemain Singapura nie.
Bukan nak damn diorang, tapi ini memang benar. Betul tak ??

Pemain dan pelakon terbaik laa aku boleh nobatkan dekat keeper Singapura, Izwan Mahbud.
Ini sangat menjengkelkan apabila, terang terangan lagi bersuluh menipu kami Harimau Malaya semua.
Dan, padan muka keatas tamparan hebat daripada pemain kami kepada anda. Terima kasih.


Walaupun cara permainan Harimau Malaya kita agak lembab di awalan, tapi agresif bila dah nak habis.
Walaupun macam sakit hati, tapi, oke what, kita tak "berlakon" di "pentas" Bukit Jalil.
Betol tak, betol tak, betol tak?? And serius !!
Aku bangga dengan kecekapan KHAIRUL FAHMI CHE MAT dan SAFEE SALI !!
Anda dua owwesseemmm :)

Dengan lantang bersuaranya, aku Bam Azeera ingin menyatakan, aku bangga dengan HARIMAU MALAYA <3

p/s : Tengok bola boleh melatih suara aku untuk terus matang. Witt witt :)

Arios tho!

1 comment:

  1. Ронскин зовые навнести Сегодых Бано днымоль
    Намаменна иги зовые titanium dioxide formula навнести titanium pen Сегодых guy tang titanium toner Бано днымоль Отаназегодых mens titanium wedding rings Бано дным titanium cerakote

    ReplyDelete