dia vs AKU! selepas ini

kenape entry kali nie cm ngarut ?nape title dia cm uh ??haha .nothing la .actly ,pasni kehidupan AKU! sntiase dgn dia ,sbb kiteowng satu kolej nti .so ,after kiteowng trpisah sblm nie ,akhirnya kiteowng dapt bersama balik .thanx awak teman kite belajar kat situ nanti .ngeeee >_< ~situ tu ape ??oowh .situ is KOLEJ UNIKOP yg bkal kami menetap for 3 tahun kat situ .



haaaaaa .ni la dia UNIKOP .AKU! kasi intro je dulu .bila da kat sane ,AKU! update lagi ~kalau rajin r .ngeee *_*

so ,AKU! skng kne serasi kn diri dengan ini budak .nama dia NUR SYAFIQAH BINTI MAHMOD .dia berdarah campuran Pakistan .dia cantik .haha ~vodoh :D ary2 AKU! skrang ditemani dia ~sbb AKU! kehilangan kwn slpas nie .sob .sob .sob .tp piqa kn ade .ngeee *.* xkire time skng nie ,psty kami keluar brsama .hehehe .dia mantol + straight org nye ~sowie piqa kite kntoikn kat sini >_< KL ~Batu Cave .here we come !!!!!


sedikit gmbar utk kowang .heheh ~yg penting pose aku gn dia sama .wah *,*
arios tho !

No comments:

Post a Comment