semasa DAHULU!

dah lama AKU! xjengah AKU! punya MYSPACE .berabuk da dia .wahh !bila buka mcm2 da berubah .kagum AKU! .ngeee >_< smbil2 AKU! MENGupdate bnde2 baru kat MS ,AKU! bace la komen dlu2 .alala .kanak2 nye AKU! dulu MENGkomen dgn manusia2 kt luar sane yg merapu2 .hehehe .mcm2 di bebualkan termasoklah vespa atok orang AKU! tanya ~AKU! addicted to barang2 vintage .lalala~


bende nielah yg AKU! idamkan dalam hidup AKU!

lepas AKU! da abis layan komen2 yg sedia ade ,AKU! layan gmbar2 yg AKU! upload dulu .bnyk KILLER lah .dr satu gmbr ke satu gmbr .pehhh !bnyk btol kenangan setiap gmbr uh .lagi2 dgn kwn2 .tp ade satu gmbr yg menarik utk AKU! share kat sini ~actly ,ade dua gmbr .ngeee *_*


bam .qyna .nad .ien .debab .zarif .ammar .najib .

mereka nie hebat .kawan kemana saje .kalau keluar mesty ramai2 .kalau blh nk genap 10 orang .ngeee~ tp semua dulu .time sekolah .skng semua ilang .ntah kemana .tp kowang tetap di hati .bila ?pukul bape ?itu jela soalan yg selalu ditnye and pasti nye dyowng wujud .tp soalan tu semua ilng dgn dyowng skali .indah nye sekolah .walaupon diaowng bkn kwn sekolah AKU! .hurmmmm .and lagi satu gmbr yg AKU! ske sngt and kenangan yg hebat sngt .inilah >>>>>>>


uyun ,bam ,malessa

time nie kiteowng pegi kem 'haram' kat utan .haha .gile hebat time nie .hidup bercmpur aduk .tp kiteong buat hal sndiri .tengk !betapa trkepit muka AKU! semata2 utk abadikan pic seCHUMEL nie .hahah +_= .itulah kwn .sentiasa buat kita happy even ade yg menyakitkan hati .mereka tetap kawan yg hebat .ini hanyalah SEMASA DAHULU dan utk selamanya ...

p/s : kwn ketawa senang cari ,tp kwn nanges aku ,senang juga utk dicari ...arios tho !

No comments:

Post a Comment