menghitung HARI!


kenapa menara KUALA LUMPUR ??

haaa .ni yg nk cite .haha .pasnie AKU! da xstay JB da .mhu berhijrah .wah .berhijrah katenye .hehe .actly ,AKU! da nk smbung study kat KL .kat mne ??adelah somewhere kat sne ~Batu Cave je .ngeee >_< bila ??oowh .28 June nie .tp 22 June AKU! da gerak da .nk shopping kat sne .haha .wahhh .mesty dpt kwn baru an ??haha .cmne la perangai dyowng uh ekh ?hurmmmm .

rindu??wahh .mesty la rindu kwn2 AKU! kat JB nie .lagi2 MALESSA and SAKIENAH .dyeownglah yg selalu ade dgn AKU! .since sekolah rendah ag .kiteowng blaja sme2 smpai abis skola .bila da abis skola ,semua terpisah .hampehh .sowang stay kat JB .sowang tercampak kat Kedah .sowang terlekat kat KL .hurmmm .nie yg xsyok nie cite bab pisah2 nie .adoyai .yg penting kowang thu aku syg kat kowang gile2 .no matter what happen soon ,u all will always in my heart okeh .hurmmm .mmg bnyk sngt kenangan dgn kowang yg AKU! xleyh lupa .kowang hebat doe .seyes !

lelaki ??ekh .aku mesty rndu kwn2 llki aku .lagi2 ZARIF ADLY dgn AMMAR SYAHMIN .wlaupon start thun SPM kite da xbape nk ngam n kuo sesama ag ,tp kowang tetap kwn AKU! yg best .sape xknl kowang .wlaupon tempoh AKU! knl kowang juz 3tahun ,tp bg AKU! masih trlalu baru lagi .skng semua da brpisah .kwn gn kowang best doe .mcm2 perangai ade .ngee *_*dgn kowang pon bnyk kenangan .wlaupon da jarang kuo sesama ,tp kowang tetap kat pale otak AKU! beb .aku xthu nk describe kowang cm ne ag ,cz AKU! jarang gn kowang skng .contact pon da jarang .tp xpe .masing2 sebuk kan .AKU! paham .

kawan lain ??gile xrindu .mne geng2 yg slalu lepak gn AKU! kat luo sne cm FAHMI ,HAFIZ FAIZAL ,ZAFRAN(afro) ,SITI KHADIJA ,NURUL NADHIRA ,AINA NADHIRAH and semualah .AKU! mesti rindu sngt2 kat kowang .for ex-student SMT Azizah ,kowang hebat doe .walaupon mke AKU! jrang kat skola uh ,tp ,tmpoh AKU! knl kowang uh mmg syok .gile2 beb kowang semua .for ex-student SMK Bandar Baru UDA .pehhh !!kowang la paling terbaek .termasok cikgu sekali .mantap dan hebat !and for ex-student tusyen JADIBES .mmg best r .korang la yg masih kekal gn AKU! smpai sekarang nie .but ,after nie ,semua berubah .berubah sngt2 .kehidupan AKU! mesti lumpuh kejap tanpa kwn2 yg sedia ada mcm kowang semua .AKU! kena merangkak drpd mula utk cari kwn2 baru .tp mesty xde sehebat kowang kan ?hurmmmmmmmmmmm .

family ??no comment ~bodoh btol .lagi la aku sebak nk tnggalkan family AKU! yg AKU! bersama-sama selama AKU! membesar nie .sob .sob .sob .

~AKU! taip bnde nie nanges siot smbil dgr lagu meyayat hati (Gio - Bila Cinta - OST Lagenda Budak Setan)~

arios tho ! ~sebak

No comments:

Post a Comment