semakin BERhabuk + seronok

wah .seminggu lagi aku tnggal ini 'garage' bha .tambah berabuk lagi nie .adehh .mklumla .aku bz sama orientasi nie .opss !lupa sudah .aku skng sudah smbung study aku di UNIKOP nie .best juga laa .ndaa thu lagi mcmana kuliah nya nnti .hopefully ,seronok laa .housemate aku pon best .semua kepala gila gak la .mana2 aku pegi .mesty ade kembar .haha .budak depan bilik aku nie kembar .chumel je :D


same x ??~muke aku xyah laa .haha :D

semakin hari semakin bertambah kwn2 .aku dgn muka xmalu ,bila terpisah gn geng2 aku ,ape lagi an mencari yg baru .haha .mcm2 negeri ade .yg penting drpd SABAH bha .haha .suke .suke .suke :D




senior2 kat sini pon cool gak .kire best r .pastu kan .bilik aku an ,bile buka je pntu bilik ,tros nmpk stall mknan .wahh .xyah nk keluar mna2 lagi .jz jerit n order .dpt pnye .hahaha .kemudahan yg begitu MUDAH doe .ngeee~pastu2 .kalau aku nk tngk bola pon blh .xyah nk kuo mne2 .tngk drpd bilik aku pon da blh tngk tv dekat stall mkanan uh .haha .hebat x ??ngee~ :D

No comments:

Post a Comment